trečiadienis, vasario 14

Valentino diena


Laba diena taip sakant..;>>
Su Valentino diena norit kad pasveikinčiau?? Nesitikėkit;p
Kas per šventė? „Švęskim lietuviškas šventes!“ - pasakė mano draugė:] Nu ir ką? Vis tiek ji daug kam laukiama..;>> Laukit laukit:]].. O man tai eilinė diena.. Beje, šiais metais šauniai sutaupiau:] Sergu, tad nereikėjo mėtyti pinigų ant jokių širdelių:] Ai, jūs niekad nepagalvojot, kad tos širdelės - prekybininkų išmislas? Komercija. Ahh.. Na bet džiaukitės:] Netrukdysiu.. Tik šiaip pasakiau, ką galvoju..;] Te te;]*

Phil Collins - True Colors.mp3

1 komentaras:

Unknown rašė...

finansinė pagalba

Paskolos pasiūlymas: dayvilla.hayley@gmail.com
Aš esu prekybininkas, akcininkas finansinių institucijų, bankų ir NVO visame pasaulyje. Po finansų krizės, kurie kelia grėsmę šiuolaikine ekonomika, nedarbo lygis didėja kiekvieną dieną, aš nusprendė suteikti paskolas 20000 € iki 20,5 milijonų eurų sąžiningi žmonės, nepaisant jų mėnesinės pajamos stengiasi užbaigti projektą. Kontaktai: dayvilla.hayley@gmail.com
Susisiekite su manimi gauti daugiau informacijos!
     finansinė pagalba