trečiadienis, gegužės 28

Man jau septyniolika.

Man jau septyniolika. Gal paprotingėsiu..? :)
Gimtadienis buvo smagus šiaip tai ;D Nes pas mane buvo atvažiavę daug draugų. Buvo Ineta, Laima, Mildutė, Indrė, Monika, Paulius ir Justė. Va.
Papasakosiu, ką gavau dovanų.
Pirmiausia gavau dovaną iš Inetos. Ji padovanojo man tokį labai gražų paveikslą, savo pieštą :) Laukiu, kada turėsiu lentynas ir įkomponuosiu jį į savo kambarį ;D
Antriausiai gavau dovaną iš Laimos. Ji kažkodėl mano, kad jos dovana per lieva, bet man tai kaip tik labai faina :) Gavau tokį muiliuką-karvę, nuo kurio galima apsinešti xD Ir dar tokią labai šūstrą atviruką nuo X-1 CYG. Ir dar labai tokį kietą paršeliuką. Stiklinį, iš Čekijos. Ir jo vardas yra Ogrė-Tifani-kito neatsimenu :D
Paskui.. Monikutė padovanojo man savo gamybos laivą-saldaininę. Labai gražus, o ant dugno užrašyta suvalkietiškas sveikinimas, tai išvis labai kūl ;D
Iš Indrės ir Mildos gavau suaugusios septyniolikmetės rinkinį, ar kas ten.. xD Nežinau, ar galima pasakot, kas ten buvo, nes typo slaptas. Nu tai ir nepasakosiu ;D
Iš Pauliaus gavau gėlyčių, ir iš jo mamos, ir iš Indrės mamos. Gaila, kad jos jau nuvyto. Bet vis tiek labai faina gauti nesulaužytų gėlių iš Pauliaus ;DD
Mokykloje aš irgi gavau dovaną. Iš Gretos. Bet ji tai nesveika bęprotė :D Padovanojo man didžiulę Hario Poterio kolekciją, kurią, kaip paaiškėjo, kaupė trejus metus. Nu man tai būtų buvę gaila, bet kad ji jau padovanojo, tai gerbsiu ir mylėsiu :)
Rytoj bus choras, kurio, šiaip tai jau, aš laukiu :)
Ir gavau daug sveikinimų į one.

6 komentarai:

Anonimiškas rašė...

jo vardas yra Ogre-Tifani-Floperis-Blixa
xD

Paulytė rašė...

Joo, tyyksliai ;DD

VVM rašė...

norėčiau būti ogrė-tifani-floperis-blixa...

Anonimiškas rašė...

Pasikeisk vardą, kai sulauksi 18 xDD Bet iš tikrųjų tai nesikeisk. Nu nes tavo ir taip labai gražus; aš juk tokį savo dukrai duosiu :D

Anonimiškas rašė...

ne, duok savo dukrai vardą pėteris xDD

Anonimiškas rašė...

tada geriau jau zwjkjaljs ;DDD