penktadienis, lapkričio 6

kaip Paulytė ir vėl televiziją atakavo

Paulytė vėl buvo Tūkstantmečio vaikuose. Nežinau, ko aš ten važiavau.. Gal kad iš pamokų išeičiau :D Nors tai ir nebuvo gal labai į naudą. Nu nesvarbu. Pasižmonėjom.. Bet ir vėl susimauti prieš visą Lietuvą nebuvo labai geras sumanymas.. :D Šaris čia kalčiausias, nes tai jis man liepė registruotis (kadangi pats nepateko). Nu ir aišku ant pačio galo sustūmė, nes net nevažiavo kartu :D Jėėj. Dar tas mano patekimas nebuvo labai geras, nes mokyklai buvo nusispjaut :) Pasakė, kad ne mokyklos reikalas čia, o asmeninis (nors mano supratimu tai čia yra mokyklos garbės gynimas), ir kad neturi finansuoti jokios kelionės. Nors balandį tai dar buvo mokyklos reikalas. Žodžiu. Vis tiek išvažiavom :D

Į palaikymo komandą pasiėmiau ir Kristiną iš Skuodo, kuri pernai laimėjo vienuoliktokų finalą :) Kaip faina buvo! Iš pradžių ji baisėjosi mūsų bendravimu ir šiaip :D Bet kelionės pabaigoj labai susitapatino su mumis, priprato ir pati pagedo ;D Labai džiaugiuosi, kad ją vežiausi, ir draugai tikriausiai taip pat neliūdi :) Levita sakė, kad mes su ja panašios :D Kaip gražu.

Televizijoj jaučiausi sava (nors tik antrą kartą). Žinojau, kur eiti ir ką daryti :D Todėl visai nebijojau, nesijaudinau ir pan. Prie įėjimo į studiją turbūt kaip visada atrodėm kaip psichai, nes žaidėm jurgeli meistreli ir dar draugai man perdavė savo energiją kaip kokie sektantai ;D Va. Beje, šiemet dalyviai atrodė draugiškesni. Išskyrus vieną mergaitę, su kuria apturėjom pirmą ir paskutinį gyvenime pokalbį :D Mergaitė: 'Jaudinatės?' *tyla* Aš: 'Matyt, niekas nesijaudina. Arba visi labai bijo ir nieko nesako dėl to.' Tada ji pasižiūrėjo į mane kaip į dūchę, pasakė 'Ojojoj' ir aš jai norėjau uždėti minusą į minusų knygelę :))) Bet kiti tai buvo draugiški :D Akvilina sakė, kad aš jai kažkur matyta ;D T.y. iš praeitų Tūkstantmečio vaikų.

Kelionė atgal neapsiėjo be dainų, nors šįkart nedainavom keturias valandas kaip anąkart ;D Visi buvo pavargę ir šiaip. Kitą dieną mokykloj mirėm. Bet nepaisant to, Gvidas vis tiek pasakė man uždegančią kalbą, už kurią ačiū jam ;D O įspūdžiai ir patirtis, manau, neišnyks (:

(nuotraukų bus, kai Kristina jas atsiųs)

5 komentarai:

∃x rašė...

kaip gražei parašej...;(

∃x rašė...

Ojojoj::::::::D

Paulytė rašė...

gražej? ;( ačiū ;(

MMV rašė...

kokia kalba pasake gvidas? ;(((

Paulytė rašė...

sakė, kad jei ne aš, tai jūs visi pūtumėt mokykloj ir nieko nepamatytumėt, padėkojo, kad aš esu ir sakė, kad aš dievo dovana.