pirmadienis, gruodžio 21

Pūga

Šiandien buvo pūga! Ir buvo žiauuuuuriai faina! Nu turbūt dar ir todėl, kad buvau su Agne, bet labiau tai dėl pūgos :D Ėjom per ją į centrą. Paulytė su sijonėliu, tralialia :D Per tą laiką tapau sniego žmogumi, nes man apsnigo visą veidą. Banke nebegalėjau lankstyti kojelių, o jau nekalbu apie nusmukusias pėdkelnes. Tačiau viskas man buvo visai vis tiek, nes aš taip džiaugiausi žiema! Aplankėm su Agen daug įstaigų, nes ji prieš išskridimą turėjo sutvarkyti reikalų reikalėlių. Maximoj pamečiau auskaro užsegimą, kuris iš tikrųjų buvo ne nuo to auskaro, tad pavadinkime tai dviguba bėda bėdule. Dar per visą šį vaikščiojimą pradėjau jausti sąnariukus, bet vėlgi man tai nerūp. Ir daaar. MĖTĖM PĖDAS! Va čia tai buvo įvykis ;D Sunku ir nupasakot. Viena aišku: tai nebuvo normalu, nes kai dvi peraugusios (nu aš nelabai, bet tokiai veiklai - taip) mergos laksto aplink medžius šaukdamos: 'Nesąžiningai loši!', o paskui nušokuoja į taką, kad niekas nesuprastų, kad mes ten lakstėm, o pagalvotų, kad kiškučiai, tai tikrai nėra normalu.

1 komentaras:

VVM rašė...

:D:D:DDDDDDDDDD:::D: