sekmadienis, rugpjūčio 12

Naujas draugas

Dar esu pažadėjusi parašyti šitą įrašą, tai rašau.
Susiradau naują draugą. Istorija yra tokia, kad vibe po RHCP konco visi, kas ten buvo, labai svaiguliavo, pykdė kitus savo džiaugsmu ir niekaip negalėjo pamiršti to jausmo, kaip buvo nuostabu, o ypač tai Vincas. Jeigu paklaustumėt, kaip taip įvyko, kad mes pasidarėm tokie draugai, tai neatsakyčiau, nes ir pati nesuprantu. Tiesiog.. Kalbėdavomės vibe, bet tik po postais, nu nedaug. O paskui prasidėjo..
Tris ar keturias dienas pabendravom FB, bet taip jau LABAI pabendravom :D Doncė net pradėjo iš manęs šaipytis "Nepamiršk parašyt Vincui" ir panašiai. Na, bet brolio reikia klausyti, tai aš ir nepamiršdavau :D
Kai buvom pas Mildutę, tai naudojausi telefono internetu, kad galėčiau kalbėtis su V, bet tai pasirodė baisiai nepatogu. Tai dabar labai dažnai išsikrauna telefonas, nes tiek bendraujam, kad ką žinau :D Gal nenormalu..
Galiu ramia širdim pasisakyti, kad visiškai netikėtai radau žmogų, kuris yra beveik mano antrininkas. Tad jeigu man atsitiktų kas nors baisaus, galiu būt rami, kad pasaulyje liks dar vienas toks nerealiai fainas žmogus, kaip aš :D Du skirtumai, kuriuos prisimenu, yra tai, kad aš mėgstu HP, o jis - LOTR, ir mūsų mėgstamiausios Metallicos dainos nesutampa. Jepaa. Ir išvis, kai labai paprasta su žmogum bendrauti, ir NORISI tai daryti, nu tai argi gali būti blogai? :)
Esu mėgėja naujų pažinčių, bet va tokių vis dėlto gal nedažnai tenka patirti. Ir gerai, nes negali su visais tapti puikiais draugais :)

Komentarų nėra: