penktadienis, gruodžio 21

Nuotrauka tai visiškai ne į temą, bet vakar tuos katinukus radau, tai iškart atsiminiau, kad ir mes panašiai darėm :D 12 klasė buvo aukso amžius.
O šiaip tai neeet neįsivaizduoju, kodėl čia neparašau. Atrodo, vyksta visko įdomaus, bet va, vis patingiu. O taip nesinori užleisti šito blogo! Tai žodžiu, kas čia atsitiko per šį ilgą laiką..
Atostogauju jau dvi savaites namie, o tai yra puiku. Šeimininkauju, poilsiauju ir taip laukiu Kalėdų. Kas gali būt geriau? :o Va dabar, pavyzdžiui, prižiūriu, kad niekas nenudžiautų mano puodo su išvirtu apelsinų džemu, nes reikia jį vėsinti, po to virti, po to vėl vėsinti, po to vėl virti.. Tai žodžiu, padėjau bent trumpam lauke ant sniego, kad atvėstų. O jau kvepia!
Su mamuku pradėjom eit į chorą :D Buvau jau ir pirmas koncertas. Ką aš galiu pasakyt. Jaučiuosi kaip visada - galima sakyti, viena dainuoju savo balsą, per koncertą už manęs stovi vyrų choras.. Nu tai va, toks jau mano likimas būti fainai ir tobulai mokėti girdėti save net tada, kai to padaryti neįmanoma. Šiaip vadovas mielas labai, tik truputį keistai jaučiuosi eidama į chorą su suaugusiais žmonėmis, esu jiems labai įdomi :D
Kalėdoms pasiruošusi būsiu jau rytoj. Nes beliks tik menkas darbelis - išsikepti imbierinius sausainiukus. Bijau ir pagalvoti, bet na.. Sausainiukai tai juk ne nameliai, iškepsiu :D Tų Kalėdų visada taip laukiu, šiemet tai išvis visokių dalykų gaminu joms, o jos tik ateina ir iškart praeina.. :( Ir vėl tenka visus metus laukti. Ech.

O šiandien eisiu į karnavalą apsižvalgyti, kaip tobulėja gimnazistai, kai mūsų nebėr mokykloj :DD Einu, kol dar yra tokių, kurie mane atsimena.

Komentarų nėra: