antradienis, rugsėjo 3

Savanoriauju

Kadangi vis dar neturiu darbo (o, kaip keista. NOT), tai kažkaip man gimė išganinga mintis, kuri galėjo gimti ir anksčiau, kad visgi galiu savanoriauti! Taigi irgi patirtis, ir ne namie sėdėt, ir svarbiausia, kad savanorystė šįkart yra į temą! Pasirodo, kad Kretingoje esantis neįgaliųjų centras yra kokios 3 min. su dviračiu nuo mano namų :D Taip, esu tikra šaunuolė, kad anksčiau to nežinojau.
Šiandien buvau apsižiūrėti, socialinė darbuotoja viską aprodė, papasakojo apie centrą. Ta proga dar su viena mergina pabandžiau daryti kažką panašaus į ergo :) Radau ten keletą tokių priemonių, kurios man iki skausmo pažįstamos, tai ir panaudojau :) Šiaip jau leidžia man ten laisvai elgtis, galiu viską daryti savo nuožiūra. Tačiau kitą savaitę grįš kineziterapeutė, tai su ja ir darbuosiuosi. Labai reikia tokios patirties, kadangi ieškant darbo būsiu ne tik ergė, bet mokėsiu ir kinezi pratimus daryti.
Tai vat, turėsiu patvirtinantį dokumentą, kad savanoriavau - gal kam nors iš darbdavių patiks :) Oh wait, kokių darbdavių..

1 komentaras:

Unknown rašė...

finansinė pagalba

Paskolos pasiūlymas: dayvilla.hayley@gmail.com
Aš esu prekybininkas, akcininkas finansinių institucijų, bankų ir NVO visame pasaulyje. Po finansų krizės, kurie kelia grėsmę šiuolaikine ekonomika, nedarbo lygis didėja kiekvieną dieną, aš nusprendė suteikti paskolas 20000 € iki 20,5 milijonų eurų sąžiningi žmonės, nepaisant jų mėnesinės pajamos stengiasi užbaigti projektą. Kontaktai: dayvilla.hayley@gmail.com
Susisiekite su manimi gauti daugiau informacijos!
     finansinė pagalba