ketvirtadienis, lapkričio 8

(ne)jėga.

Labas :)
Staigmena ;D Atsiradau prie kompuko vidursavaitį.
Nepaisant to, kad laukia baisoka savaitė [nu kita] ir to, kad sužinojau ką tik vieną LABAI baisų dalyką [;( aktualu aukoms], tai gyvenu gerai :D
Rašau veikalą, būdingą aukoms. Valio, pamiršau jį pasiimti ir taip negalėsiu atšviesti Inetai.. :/
Laukia trimestro galas.. Na, ne laukia, o artėja xD Laimingi tie, kas gyvena pusmečiais :D Taigi. Laukia dar du matkės kontrai per tris savaites. NE JĖGA. Laukia fizikos kontras. LABAI NE JĖGA. Ir išvis. Greičiau ateitų atostogos xD
Nepaisant baisių ir negatyvių dalykų, atsitiko ir itin geras dalykas :) Tiksliau, jis tik atsitiks, bet vis tiek aš apie jį jau žinau iš anksto :>> Tai va. Per Kalėdas ponas Arūnas iš Panevėžio pakvietė mus į savo keturiasdešimtmetį. Kuris vyks.. Trakiškyje!! ;DD Jaučiat jėgą? ;D Susitiksiu su savo aukyte!!!!! ;>> Bus labai jė, jau dabar tai žinau, numanau ir t.t.t. Dabar dar labiau laukiu Kalėdų :) Be to, tikriausiai gausiu dovanų septintąją HP knygą 8-] Kurią paskui paskolinsiu Brigitai :D Jau susitarėm.
Aha. Dar vienas komiškas dalykas, kuris man nutiko, yra susijęs su daile. Kaip visiems jau tapo žinoma, aš nemėgstu piešti. Labai nemėgstu. O mums reikėjo nupiešti liaudies meną kažkokį xD Kaip visada lievai. Nu ir ką jūs sau manot? Nupiešiau visaip nekęsdama to paišinio ir.. nunešiau mokytojai, o ji sako: „O, čia ir čia pataisyk dar truputį ir siųsim į konkursą“ xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Galvojau nugriūsiu :D :D Mano piešinį į konkursą?! xDDDD Mano realybė susimakalavo.. :D Žodžiu..
Joniukas ir Gretutė pavaldo.
Gero Jums gyvenimo.
Iki :))
P.S. Pasiilgau aukyyyyyytės ir Llllllll!! ;>> Ir visų kitų xD

5 komentarai:

Ineta Leonavičiūtė rašė...

Bet juk ir gera žinia yra [akruoli aukoms]. xD
Ten tai ateičiai. O dabar gal viskas bus kaip nors gerai, nepuolam į depresiją.
Bet ten bus taip jė jė Trakišky. xD Ir negaliu patikėti, kad jau tiksliai žinau kada susitiksim.
Bling, kaip viso to laukiu!! xD

Paulytė rašė...

O pasirodys, kad tu tuo metu būsi kur nors išvažiavusi.. :/ Ir va TADA jau pulsim į depresiją.
[ką tik per radiją sakė žodį 'actekas' xDD]

[gal mano ausys tapo aukiškos?:D]

Ineta Leonavičiūtė rašė...

Nebūsiu išvažiavusi. O žinai kodėl? xD
Todėl, kad tu atvažiuosi ir todėl, kad aš visą amžių Kalėdas švenčiu arba namie arba Trakiškyje. xD

Ir nejau per radiją negali sakyti „actekas“? xD

Anonimiškas rašė...

hanzel und gretyl psichozė siaučia xD fukken über alles!

Paulytė rašė...

Actekas tai gali sakyt, bet juk actekas man asociuojasi su siek tiek aukizmo, In.. :DD