ketvirtadienis, birželio 17

vasaraaaaa

Smagiausia tai yra, kai yra atostogos. Nors ne. Smagiausia yra, kai tu SUVOKI, kad yra atostogos.
Kaip vakar leidau laiką po egzamino. Po jo dar porą valandų blaškėmės mokykloj, o paskui lėkėm į centrą, kur turėjom susitikti su kitais būkliečiais ir eiti į redakciją duoti interviu. Tiesiog :) Po interviu dar buvo trumpa fotosesija, nes reikėjo straipsniui nuotraukų. Tada Gvidas pasiūlė nueiti išgerti arbatos, tai ėjom į Špitolę ir ten truputį išgąsdinom pardavėją.. Bet ji mus greitai perprato ir buvo faina, ir davė man pauostyti arbatos, kurioj turbūt buvo daugiau kavos nei arbatžolių. Fwj. Sėdėjom ten ilgai ilgai, kol Gvidui reikėjo eiti į autobusą, o mus su Agnele pasiėmė Arnas, kuris, beje, visą dieną gyveno pas mane, nors manęs namie nebuvo nė kvapo :D Iškart grįžę varėm į Klaipėdą, kas truputį džiugino, truputį ne. Nes todėl, kad reikėjo vaikščioti po Akropolį, ko pasiekoje kojas jaučiau net labai. Vėl buvau Medinė Kojelė.
Noriu su Agne gyventi.
Šiandien ryte, apie pusę dešimtos, jau buvau mokykloj. Buvau žmogus-kupranugaris, nes tempiau nežinau kiek kilogramų biologijos knygų. Pamiršau pasverti :( Ai. Pernai buvo apie 8 kg, tai ir šiemet taip pat. Mhm. Kadangi labai norėjau miego, tai vis tiek namo nevažiavau ir ėjau pas Arną, kuris vežėsi mane į sodą. Ten dryžuotai įdegiau kojas ir skaičiau knygą. Po to svečiavausi pas Levitą. Vėl buvo kaiskanumopyragas. Ir buvo smagu :) Nes vasara! Mėgstu.
Rytoj gal ilgai miegosiu ir būsiu namų šeimininkė.

Komentarų nėra: