pirmadienis, sausio 9

Pirma praktikos diena

buvo sumauta. Negana to, kad atsikėliau su nenormaliai skaudamu kaklu, rankom ir kojom (kojas skaudėjo mažiausiai), negalėjau pasukioti galvos į šonus ir apsirengti neapsiverkusi, toliau viskas ėjosi dar blogiau. Ai, o ir atsikėliau per anksti.
Žodžiu, papasakosiu istoriją apie žiauriai blogą ryto valandą. Turėjau praktiką atlikti garsiojoj psichiatrinėj ligoninėj, kuri yra Klaipėdoj Bangų gatvėj. Ji priklauso Klaipėdos respublikinei ligoninei. Nuvažiavom su tečiu ten (gerai, kad jis mane vežė ir nepaliko), apėjom visus korpusus, kol sužinojom, kad mums reikia važiuoti į pagrindinį pastatą. Nuvažiavom. Nueinu ten, kur reikia, sako: "Ne, mes jūsų negalim priimt, sutartis parašyta universitetinei ligoninei, be to, su jūsų kolegija neturim sutarties." Tada jau buvo ne zeba. Galvojau, teks įsiprašyt į Kauną.. Na, bet nuvažiavom į tą universitetinę ligoninę. Ten priėmė, bet.. Praktikos man reikėjo su psichiatriniais ligoniais!! Jeigu nebūtų tokia specializuota, tai būtų tas pats, kur - universitetinėj dar geriau, nereikia per miestą važiuoti. Ir Bangų gatvėj ten viskas taip tobula, visas pastatas yra užimtumo kabinetai! Tokie, kokių man reikia. Ten būtų buvusi puikiausia praktika. O dabar turėsiu dirbti su žmogeliais po insultų.. Visai, VISAI ne tas, ko reikia. Galų gale, man dar reikės parašyti du išsamius darbus apie savo ištirtus ligonius, kurių vienas turi sirgti demencija, o kitas - Alzheimeriu. Įdomu, iš kur man juos reikės ištraukti (turbūt teks pasitelkti į pagalbą filmus).
Na, dabar turėsiu darbo daug, mane ten ilgai laikys ir darbotvarkė griežta, o vadovė tai draugiška ir už mane turbūt kokiais 5 metais vyresnė. Bet vis tiek esu nepatenkinta, kad ponia R., kuri sudarinėjo sutartis su įstaigomis, net nepasivargino man pranešti, kad parašė įsakymą ne į tą ligoninę, į kurią prašiau.

Komentarų nėra: