antradienis, rugsėjo 4

Mokykloje.

Labas:D
Aš čia. Gąsdinu jus ;Dp
Mokykloje man sekasi gerai. Išskyrus tai, kad pirmadienį pirmą pamoką, kuri buvo matematika, rašėm tokį kaip ir kontrolinį.. xDD Juokinga, net graudu. Paroviau 4 ir laiminga ;DD Šito nerašys pažymio;>> O šiaip tai šiandien jau pati radau pirmą pamoką xDD Ir rytoj rasiu, nes ta pati, kaip ir šiandien:D Ir juokitės nesijuokę, bet tai padaryti [rasti kabinetą] man iš tikrųjų sudėtinga. Čia jums ne klaidūs Žiburio koridorių ir bendriko labirintai. Kur kas baisiau. Ir viskas paskleista per tris aukštus..;/ Nu tai va, sakiau, kad baisu:D
Keista, bet visi žino Šakius. Visi mokytojai, turiu galvoj ;D Ir pasirodo, kad Žiburys tai yra garsi gimnazija :D Didžiuojuosi atėjusi iš garsios gimnazijos 8-]] Ou jė. Nu o ką dar..
Ai, va. Šiandien buvo kūno kultūra, į kurią mes nesinešėme aprangų, nes pirma pamoka šiais mokslo metais. O jau mokytoja.. xDD Senė kažkokia. Nu ji lopė, supratau tai ir po pirmos pamokos. Įtariu, vertins ji itin griežtai. Ir čia ne koks Valius, kuriam gali praplauti smegenis su seselės rašteliu, neva tau skauda kažką. Ji tai tikrai fūkakė. Ir aš jos nemėgstu.
Niekam nesakykit, bet anglų ir ekonomikos kursą, ką turėtume mokytis šiais metais, aš jau praėjusi :D Anglų vadovėlio mes juk ėjom iki 7 unito, o ten tik pradės iš jų mokytis. Ekonomikos išvis man rodos jie pernai neturėjo.. :D O vadovėlyje viskas, kaip mes ir mokėmės 1 kl. Žodžiu, šios naujienos yra geros:D
Žiūrėkite, vaikai, krepšinį, sirkite už tautiečius, kurie pavaro pavaro, melskitės Dievui Šarui ir gyvenkite taikoje. Šaren.

1 komentaras:

Anonimiškas rašė...

kas per mokytoja gali sugalvot duot rašyt kontrolinį pačią pirmą dieną?:o
o dėl kabinetų neradimo tai užjaučiu. bet gal čia vistiek geriau, nei netyčia nueit į fizikos A lygį, nors esi B lygyje ;DD