šeštadienis, rugsėjo 1

Su rugsėju;D

Labas.
Turėčiau perspėti, kad įrašai gali būti publikuojami retokai, nes nu aš neturiu savo naujam name [ne namuose dar] interneto ir nežinau, kada turėsiu..;D Va.
O šiandien buvo rugsėjo pirmoji. Jeigu ką xDDD Ir aš ėjau į naują mokyklą. Kretingos Jurgio Pabrėžos gimnazija vadinasi;> Ir man buvo labai nejauku, nes aš nieko nepažinojau.. Tai buvo net baisu xD Tačiau. Sukaupiau savo turėtą drąsą [arba apsimečiau esanti drąsi;D] ir pasisveikinau su arčiausiai stovėjusiomis mergaitėmis (: Jos mielos. Brigita ir Levita. Man Levita labai gražus vardas pasidarė, pirmą kartą tokį girdėjau;D Bet tikrai labai gražus, reikės būtinai pasakyti tai jai pirmadienį. Bet ne apie tai:D Jos pasakė man kitų merginų vardus, kurių, žinoma, aš neatsimenu:D Tik kelis.. Stovėjome su jomis, truputį šnekėjom, buvo labai be galo šalta. Pagaliau atėjo laikas eiti į klases. Na, o kai eina virš 1000 žmonių vienu metu į vieną pastatą.. xD Būna grūstys;DD Stengiausi nepasimesti nuo mano anksčiau minėtųjų Brigitos ir Levitos. Nu jos mielos;> Atėjus į kalsę prisistačiau auklėtojai, įteikiau gėlę ir atsisėdau;D Netrukus įgužėjo visa krūva bendraklasių.. Daug:D Netilpo visi į suolus xDDDD Čia buvo geras xD Nu tai ten auklėtoja kažką papasakojo, pasirašėm po dviem įsakymais, kad:
1. nerūkysime mokyklos teritorijoje [tai man ypač aktualu xDDD];
2. nenaudosime mobiliųjų telefonų per pamokas.
Ir tada pusė klasės tarėsi vykti kažkur į pirtį.. O aš, Brigita, Levita, Agnė, Greta, Urtė, Svajūnė ėjome į miestą (: Jos mane pakvietė. Nuėjom į kažkokią kavinę, kurioje pasėdėjom, pašnekėjom, užkandom..(: Po to išsiskirstėm. Agnė kvietė atvažiuoti su kitom pas ją, bet aš atsisakiau, nes juk vykau čia, namo :) Tai tiek.
Žmonės kalsėje tokie draugiški gan manau..;>> Ypač B. ir L. ;> Jos mielos, sakiau jau;D Jos net palaukė su manimi, kol atvažiavo tetis pasiimti į miestą;]] Vat.
Tokiatamanorugsėjopirmoji:D

9 komentarai:

sadeo rašė...

jau pats vardas levita sako kad lieva xD

Anonimiškas rašė...

nu visai gal ne lieva. gal levita nuo džinsų firmos 'levi's', kuri šiaip yra labai kieta ir gamina kietus džinsus, taigi iš to išplaukia, kad ir levita yra labai kieta :D

Anonimiškas rašė...

:D Man labai gaila, jeigu sprendi apie žmogų iš jo vardo, Dominykai. Nes vardas yra gražus ir mergina yra labai miela :p

Indrė rašė...

Dominykas(sadeo)-mažvaikis;P

Anonimiškas rašė...

Ahahaaa;DDD Gaila, bet taip yra.

sadeo rašė...

aciu pagyret. bet kaip visi pries mane... ir vel...

sadeo rašė...

ej pla, tau dar manes gaila?

Indrė rašė...

protingiau rašytum, tai gal ir pagirtume ;>

Paulytė rašė...

Nu taip taip, gailoka.