penktadienis, vasario 8

1.

Pirmadienis. Iš informatikos visi gavo penketus ir buvo labai ne jea. Taisytis galima dvi savaites.
Antradienis. Užgavėnės - išsigimęs dalykas. Visi pamiršę tradicijas ir tram pam pam. Pas mus nebuvo blynų. Buvo atėjusios keturios vaikų kompanijos - nė vienų neįsileidom xD Su betmenais nedraugauju.
Trečiadienis. Per dailę mokytoja kaip visada sumėžė mano piešinį, kuriame šįkart buvo pavaizduota Blogio irštva. Kadangi tai buvo įvertinta aštuonetu, mes ir toliau užsiiminėjome vudu apeigomis. Grįžau permirkusi ir perpūsta. Jei nesusirgsiu, būsiu verta Blogio draugės vardo.
Ketvirtadienis. Vėl nebuvo ch. Labai gerai:) Taip pat dar nebuvo vokiečių. Žodžiu, mano pamokos buvo tokios:
1. Nėra pamokos.
2. Nėra pamokos.
3. Modulis (maždaug nėra pamokos ;DD).
4. K.k. (nėra pamokos, nes nedalyvavau xDDDD).
5. Istorija (yra pamoka, rašėm sunkų testą).
6. Matematika (aš pražuvusi).
7. Darbai (nėra pamokos xD).
Tai va, kaip šūstrai. Dar buvo labai liūdna, nes visi aplink pikti ir ne tik dėl to man buvo liūdna.
Penktadienis. Nėjau į mokyklą, nes buvo bloga. Atsikėliau apie pusę vienuolikos ir ėjau tvarkyti namų. Pavargau kaip šuo ir dar kaip asilas. Šiandien nerodo nieko gero per tv :/
Šeštadienis. Sueina metai, kaip aš rašau čia!! Ačiū už sveikinimus.
Sekmadienis. Grįžta mama ir, tikiuosi, parveža mišrainės :) [o gal ji grįžta šeštadienį?]

1 komentaras:

Anonimiškas rašė...

Sukombinuotas komentaras:
Mums iggi nėra pamokų.