pirmadienis, vasario 18

Kas aš tau esu?

Vakar buvo surengta apklausa, kurioje galėjote išvysti klausimą „Kas aš tau esu?“. Mane maloniai nustebino kai kurių žmonių atsakymai:) Štai, pateikiu juos visus Jums.
Evaldas. Mano mylimiausia draugė :-*
Paulius. Pusė gyvenimo.
Renata. „Kas kas. Viena iš geriausių draugių:)“ [šitą ji nuo manęs nukopijavo xD]
Donatas. Pažįstamas žmogutis:)
Ineta. Tu man esi geriausia draugė, nuostabiausioji, didysis gyvenimo ramstis, ir viskas, kas tik gali būti žmogus:)
Justė. Nuoširdi draugė, kompanionė aptariant RW, žmogus, su kuriuo niekada neliūdna, labai didelis juokutis, kuris moka užkrėsti gera nuotaika.
Monikutė. Paulyt, Tu man esi draugė, gera draugė. Draugė, viena iš dviejų, su kuria susirašinėju laiškais. Draugė - labai miela, gerbiama ir mylima. Ir pasiilgta!
Žilvinas. Mano meilė! xD* [trumpai ir aiškiai xD]
Povilas. Esi pati fainiausia, geriausia, nuostabiausia ir t.t. :) Nėra pasaulyje tiek žodžių, kad tave apibūdint :)*
Indrė. Tu man esi žmogus, kurį visada noriu matyti ir turėti šalia :) Tikra draugė.
Laima. Man? Nu kas kas. Draugė xD Nors ne. DRAUGĖ.
Nukąašgaliupasakyt. Labai ačiū Jums, mielieji :) Aš irgi Jus myliu :)

Komentarų nėra: