antradienis, vasario 5

mano inicialai tokie pat kaip peter spillES!

Va būtent. Ir dabar aš būsiu pasikėlusi dėl to ;D
O šiaip tai dalyvausiu lietuvių kalbos ir geografijos olimpiadose. Lietuvių tai lietuvių, bet geografijos.. xD Reikės mokėti viską apie visas stichines nelaimes ir panašius padarinius pasauliui dėl žmonijos veiklos. Aišku, aš kadangi esu kietūns, tai sugebėsiu.. xD
Nors. Pagalvojus apie informatiką galima daryti išvadą, kad esu buka. Bent gerai, kad ne viena tokia xDDD Nes kai rašėm paskutinįjį kontrolinuką, tai bendras klasės pažymys maždaug 6 xDDD Paskalis knisa. Kaip gerai kaip gerai, kad jau vasarį jį baigsim :) Tai bus didžiausia mano gyvenimo laimė.
(dabar Paulius klausia manęs įdomių dalykų apie diezus ;D)
Tiesa. Visus bukumus atperka tai, kad:
a) vakar ištryniau iš savo muzikos folderio tokius šūdus [su Svajūne tai pavadinom 'šūdų valymas'] kaip 50cent, Afroman ir pan.;
b) Virgiui patiko HuG, o ypač 'Dementia Solaris'! jaučiu, kad ir aš esu švietėja 8-D
c) vasario 29d. bus HP7!!!!
Tai vat taip. Rašykit, vaikai, man ilgus laiškus ;D Iki xD

8 komentarai:

∃x rašė...

Peter SpillES.
xD

∃x rašė...

o aš irgi dalyvausiu geografijos olimpiadoj. ir A. turbūt dalyvaus. jauti jėgą?xDD

VVM rašė...

DABAR TAIP.
1) nesigirk, nes net nemoki taisyklingai Pėterio pavardės parašyt xD
2) paskalis fainas, ten juokų darbais
3) Afromanas yra jėga, o ne šudas >:O
4) visi tie a, b ir c neatperka tavo bukumų

:DDDDDDDDDd

VVM rašė...

man liepė dalyvaut rusų olimpiadoj, bet aš, kaip kieta boba, atsisakiau ir ignoravau mokytoją Rudens Palete, kuri naudoja vandenį tik savaitgaliais

Paulytė rašė...

Apsimesiu, kad nieko nebuvo xDDDDD Tamtadadaaam xDDD
Šaunuolė, Milda, esi, kad atsisakei su ta sutre kur nors važiuoti. Pasakojo man Indrė.. :x
Odieveodieveodieve xDDD Laimaaaa, kam tu man pasakei apie A.!! xDDDDD Dabar negalėsiu ramiai užmigt. NU IR GERAI xDDDD

Ineta Leonavičiūtė rašė...

Ėė, o aš irgi turėjau dalyvauti geografijos olimpiadoje. xD Tik nedalyvavau, nes mokyklije nebuvau. xD

Nusileisk ant žemės! rašė...

Beje aš žinojau apie juos.8-D

Paulytė rašė...

Apie ką žinojai, Pauliau? :o Tu mane gąsdini xDDDD