pirmadienis, kovo 17

Šiandien Patriko vardadienis.

Šiandien noriu papasakoti jums apie Inetą. Jau antrą kartą per blogo istoriją, kas yra jai per gerai xD Nu Inetai. Tai va.
Anksčiau ji man atrodė miela mergaitė. O dabar pamačiau tikrąjį jos veidą xD Ji yra žmogus, mėgstantis kriokti xD Nu ne verkti, o kriokti tikrąja to žodžio prasme xD Ji urzgia. Ir šaukia. Jai būna nenuspėjami šaukimo priepuoliai. Ką tik prisiminiau, kad taip buvo mergaitei iš knygos „Šėtono išvarymas“ arba iš filmo „Egzorcistas“, kurie yra vienas ir tas pats. Tai va. Gal ją užvaldė šėtonas? Neduok Die. Arba duok, nes aš jau vis tiek rytoj išvažiuoju.
Taip pat Ineta yra truputį pagiežinga. Į smulkias detales aš čia nesileisiu ir nesiaiškinsiu. Bet šiandien ji buvo truputį piktas Keksas.. Net plovė indus, ir man tikrai buvo baisu ir nefaina.
Ką dar reikėtų pasakyti apie Inetą? Ogi tai, kad visai nereikia dergti jos visokiais mėšlais, nes ji vis tiek yra labai gera mergaitė ir labai gražiai šypsosi :) Vis dar ;DD Ji man visada primena burtų lazdeles, kurių nieku gyvu nenoriu prisiminti. Ir šiaip pas Inetą yra jė :)
O šiandien mes atsikėlėm 15 val., pusryčiavom 15.21 val. Ir niekur nebuvom nuėjusios. Labai baisu :( Mat man reikės sukurti istoriją tėvams, negi sakysiu, kad visą dieną namie tūnojom xD Ruošėmės kepti pyragą, kurio receptą nukišom į stalčių, nes nieko neiškepėm.
Inetos tėtis skaniai kepa bulves.

1 komentaras:

∃x rašė...

o aš tai tik paminėsiu, kad būtent aš pranešiau apie Patriko vardadienį, vat..xDD