ketvirtadienis, kovo 20

Visokie tai Sliekiukų apdovanojimai.

Ką tik ieškojau visokios informacijos, reikalingos geografijos olimpiadai. Vleniava, bet tikrai nedaug ką radau. Eisiu gal į biblioteką rytoj ir pasiimsiu daug knygų. Bet šiaip tai vis tiek tingėsiu mokintis.. ;> Tai lievai.
Vakar vyko rajoninė lietuvių kalbos olimpiada. Užėmiau antrą vietą :) Dėl to tetis sakė, kad neišvarys manęs iš namų ;D Mat dar gavau labai įdomią knygą apie vėliavas. Bet kas iš to, jei vis tiek nežinau tornadų stiprumo matavimo skalės (čia užuomina, Laima xD).
Dar aš vakar smarkiai verkiau. Nepatinka man taip, ypač tada, kai verkiama dėl geriausių draugų. Bet nieko. Paskui buvau išvadinta ožka ir man pagerėjo :) Pati žinau, kad esu ožka.. xD Na, bet vis tiek ačiū :)
Vakar daug snigo. O šiandien snigo, kai švietė saulė. Ir dabar sninga.
O kambary ant grindų mėtosi katino plaukų kuokštai.
Ir šiaip. Esu aš laimingas vaikas :) Tik dar truputuką iki pilnos laimės trūksta ;> Nieko :) Kada nors viskas bus taip, kaip mes ir norime :)
Beje. Akinių dėkliuky laikau Popovičiaus lipduką, kurį gavau iš Inetos :) Ir niekaip neapsisprendžiu, kaip panaudoti Popo plakatą, kurį gavau iš Justo (aišku, ne už dyką). Kristinai irgi patinka Markas 8-]
Žadėjau parašyti apie Sliekiukų apdovanojimus 2008.. ;DD
Sliekiukų apdovanojimai gimė kažkurią valandą naktį iš sekmadienio į pirmadienį :) Tada, kai mes apsimetinėjom, kad miegam, o iš tikrųjų labai daug juokėmės :) Iš tikrųjų esmė tame, kad šie apdovanojimai yra visai ne Sliekiukų, o Bambukų.. xD Tik va Ineta truputį susimaišė.. xD Buvo smagu :)

3 komentarai:

VVM rašė...

tu čia Laimai užuominų nemėtinėk, nes ji vistiek dabar kaime be interneto tratata :P :P

∃x rašė...

o aš tai ir nesupratau tos užuominos xDD

Paulytė rašė...

Nu tai ir nieko, vis tiek aš tingiu mokintis xD