antradienis, kovo 25

Pastebėjimai.

Paieškojau informacijos apie roko naktis. Brangiai plėšia brudai :D Bet manau, kad vis tiek mes šiemet nuvyksim, taip? ;> Nu pasakykit, kad nuvyksim.. xDD Ir man atrodo vienoj nuotraukoj mačiau Viktoriją iš mūsų mokyklos. Ji gotytė.
Pastebėjau, kad labai atpratau nuo mokyklos. Visą mėnesį nėjau ir štai rytoj jau reikės sėdėti pamokose ir žiauriai vytis. Na, nes mes ir taip jau buvom atsilikę. Beje, gal kas nori už mane parašyti formal letter ir atsiųsti jį greitąja siunta? Būčiau dėkinga. Mat taip ir nesugebėjau per visą mėnesį jo parašyti. Gėdapelėda.
Dar pastebėjau, kad didžiąsias metų šventes aš mėgstu sutikti su draugais :) Per Kalėdas buvau pas Inetą, o per Velykas nupėdinau pas Justę. Ten buvau.. ilgai xD Išėjau namo tik 23.30val. O norėjau nakvoti. Tikrai būtų buvę šaunu :) Nes visas vakaras buvo labai linksmas ;D Tikriausiai todėl, kad Justei pavasaris, bet apie tai nesiplėsiu. Su Juste buvo smagu :)
Šiandien iš naujo pamilau RHCP. Taip, gėda prisipažinti, kad jau ilgai buvau jų neklausiusi. Bet šiandien vien tik juos ir girdžiu. Iš naujo užsimaniau į jų koncertą. Važiuotume ten kartu su Paulium ir būtų smagu xD Tikiuosi, išsipildys ši svajonė kada nors artimiausiais metais.
Labai visų pasiilgau.

1 komentaras:

Anonimiškas rašė...

Cha, man irgi patiko tas vakaras. Galėtų dažniau tokių būti :D