šeštadienis, liepos 11

Kaip tėvai man jaunikio ieškojo

Žiūriu šiandien sau ramiai teliką ir virtuvėj išgirstu savo vardą, tariamą pašnibždomis, paskui juoką. Susidomėjau, kas ten vyksta. Naa, bet mama man liepė toliau žiūrėti televizorių ir nesigilinti. Ir toliau prunkštė. Gerai, kad aš nepasidaviau ir toliau klausinėjau, kas nutiko. Ir štai tetis papasakojo, kad galėtų mane palaikyti dar kelis metus (kaip kokią kumelę) ir tada ištekinti už Kęstuko - savo bendradarbio, kuriam kažkiek tai virš dvidešimt metų. Gerokai virš 20. Pasakiau, kad mane jie nori parduoti kaip kokie arabai, o tetis: „Pavyzdžiui, Indijoj tai santuoka ne jaunavedžių, o šeimų sąjunga.“ Maždaug o kaip viskas čia normalu. Bet tada, o dievai, mama sako: „O tai ką Virgis?“ Aha, jis čia daugiausiai į temą.. Sakau: „O JIS čia prie ko?“ Mama: „Nu jis labai geras ir fainas.“ Aš: „Tai man jau dabar tuoktis su juo?“ O mama: „Dar ne.“ Tada vėl pradėjau žiūrėti televizorių, nes ką žinau, kaip jaustis, kai taip pradeda sapaliot. :D Per MTV rodė Little Talent Show ir buvo juokinga.

3 komentarai:

n.s. rašė...

nekenciu virgio. :D

n.s. rašė...

bet labai patiko sitas irasas. gerai parasyta. ;)

nnksk svs rašė...

jess. ačiū :D