sekmadienis, liepos 12

Pažadėliai pažadai..

Nuo liepos 13 d. pasižadu:

  1. Nevalgyti po 19 val. (tikslas: panaikinti pilvą ir ugdyti valią)
  2. Kasdien perskaityti bent po vieną skyrių „Baltos drobulės“ (tikslas: greičiau ją pabaigti)
  3. Kasdien pasimokyti chemiją ir/ar biologiją (tikslas: neleisti užkerpėti smegenims)
  4. Važinėti dviračiu (tikslas: daugiau būti lauke ir šiaip neužkerpėti)
  5. Įvesti kokią nors naują detalę savo kambaryje (tikslas: įvesti kokią nors naują detalę savo kambaryje)

Ir tetrenkia mane žaibas, jei to nesilaikysiu.

9 komentarai:

Nusileisk ant žemės! rašė...

Tave nutrenks.:(:D

Aš. rašė...

Eik tiktais. Tarsi tu būtum kerpė.;D.
Atostogos tam ir yra,kad kerpe būtum!

x-1 rašė...

pas tave yra pilvas?:D

viena moteris pasveiko nuo širdies ligos, kai į ją trenkė žaibas

intercooler rašė...

Ir kuri laika zadi laikytis situ taisykliu? Isskyrus skema ir detale aisku. :D

VVM rašė...

aš vėl noriu tave kopijuoti ir irgi pasidaryt pažadų sąrašą ;[

Paulytė rašė...

oho, kiek komentarų :DDD

Pauliau, ačiū už pasitikėjimą :D
ses, ne, mane užknisa nieko neveikimas. tada aš nekenčiu savęs ir gaunasi gyvenimas šūdų krūva :D
x-1, aha, atsirado :D
intercooler, na, bent jau vasarą. su maistu ir chemija/biologija galėtau visą laiką.
vvm, prašau ;] faina, kai ne tik aš kopijuoju, tikrai :D

Tricksy rašė...

Šiaip tai reikia nevalgyti likus 2-3val iki miego. Nu nes jei nevalgysi nuo 19val, o eisi miegot tik tarkim 1val, tai sori.. ;D

Paulytė rašė...

bet žinok labai gerai jaučiuosi :D net keista, maniau, bus didesnės lomkės.

VVM rašė...

nu tai ok , šiandien gal sukursiu tokį sąrašą