šeštadienis, liepos 25

Laima miega

Baisiai nežinau, ką čia parašyt. Na, pas mane dar yra Laima, tai labai faina. Dabar ji miega, o tėvai su Donce išvažiavę į turgų. Dar pas mus yra svečių, kurie šiandien sumąstė keltis prieš devynias. Gaila, bet jie turi ir tris vaikus, kurie nuo tokio pat ankstyvo ryto laksto po namus ir šūkauja ir trankosi. Nu fui, nekenčiu. Gerai bent tiek, kad jie atsivežė daug visokių mėsyčių (ghy ghy), tai bus ką valgyt. Ir dar ant stalo yra čipsų. Nesveika.

Dienos slenka gražios, gal tik vakar nelabai kokia buvo. Bet tai ta proga mes žiūrėjom filmus. Pažiūrėjom Bottle Shock. Parsisiunčiau jį, nes ten vaidina Alan Rickman, o, kaip žinoma plačiajai visuomenei, aš jo balso galėčiau klausyti ir klausyti. Iš pradžių to filmo nesupratom, bet paskui pasirodė, kad jis labai fainas ir juokingas. Apie vyną. O kitas filmas tai buvo Gyvenimas po klevu, rodė per LTV2. Nu iš pradžių tai irgi atrodė visiška nesąmonė. Nu lietuviai nemoka juk kurti filmų. Bet vėliau labai įsijautėm ;D Ir visai įdomu ten, kitą penktadienį tikiuosi nepamiršti žiūrėti antros dalies.

Trečiadienį važiuosim į Kriūkus, tai turbūt reikės ravėti daržus. :((( Bet nieko, apsidovanosiu save kelione į Šakius. Iš tikro tai Doncei reikia pasą darytis, tai dėl to ir važiuosim.

O dabar dar pasakykit, ar kam nors nerodo mano bloge mano vaibo. Ačiū.

8 komentarai:

MMV rašė...

nekenciu vaiku. :) man nerodo vaibo! :D

MMV rašė...

katik pradejo rodyti. :D

nknc vk rašė...

rodo? jėėėj! kažin kodėl :D

MMV rašė...

parode tik ta karta, kai pasigyriau. paskui vel neberodo. karoce. :D

Paulytė rašė...

o aš ką tik pastebėjau, kad mano vaibų čia nėra, kuriuos rašiau šiandien! :o

VMM rašė...

man tai visada rodo tavo vaibą

Tricksy rašė...

Mes Gyvenimą po klevu žiūrėjom 10kl per lietuvių, nes skaitėm tą knygą. Filmas visiška nesąmonė ;x

Paulytė rašė...

man tai visai pakenčiamas buvo :D