pirmadienis, rugpjūčio 31

Vasara. Mirė!

Na štai. Mirė vasara :D O ne, kaip gaila. Iš tikro tai ne. Galvoju dabar, ką nuveikiau per ją.

  • Buvau dainų šventėj. Jėga.
  • Buvau Mamontovo koncerte.
  • Paskutinėm dienom dariau biologiją.
  • Apturėjau daug svečių (fwj).
  • Kelis kartus buvau susitikusi su Linute.
  • Buvau Gario gimtadieny.
  • Maudžiausi fontane.
  • Perskaičiau 13 knygų.
  • .......

Viskas. Žodžiu, nieko gero.

Dar papasakosiu, kaip vakar, oi, šiąnakt, buvo įdomu. Žaibavo. Bet ne taip, kaip visada. Nebuvo nei griaustinio, nelijo, ir net nepūtė vėjas. Taip ramu. Tik karts nuo karto sužaibuodavo. Tai man buvo baisiai keista. Du kartus pamaniau, kad man haliucinacijos, bet paskui visgi nusprendžiau, kad ne. Tai šiandien atsikėliau 12.40 val.

Dar kam įdomu, tai mano ekstra vaibas, į kurį rašysiu, kai neturėsiu sąskaitoj, yra http://vibe.lt/viber/durne . Kai neturėsiu sąskaitoj, tai reiškia, kad rašysiu į jį dabar. Labai noriu į mokyklą.

4 komentarai:

∃x rašė...

Apturėjau daug svečių (fwj).

malonu;D

durnė rašė...

tu ir giminai iš de buvo vieninteliai malonūs svečiai :D

VVM rašė...

na tai man irgi labai malonu

Paulytė rašė...

[22:04:20] paulytė: tu vasarą buvai pas mane svečiuose?
[22:04:28] VVM: taip!
[22:04:31] VVM: pries jonines
[22:04:31] VVM: :D
[22:04:32] paulytė: kada?
[22:04:33] paulytė: aa
[22:04:34] paulytė: :D
[22:04:35] paulytė: sori :D
[22:04:36] paulytė: pamiršau :D
[22:04:37] VVM: mhm
[22:04:37] VVM: tarkim
[22:04:44] VVM: |-(