antradienis, rugsėjo 1

Rudenis

Šis įrašas yra 600-asis ir štai aš jį paskiriu neįdomiam rugsėjo pirmosios aprašymui.

Taigi. Atsikėliau apie devintą, nors pabudau jau anksčiau - nekenčiu saulės. Susiruošiau, viską padariau neskubėdama (jes) ir viską suspėjau (jes jes). Atvažiavusi mama mane dar sušukavo :D Nu bet kadangi supurškė laku, tai dabar atrodau kaip bomžas. Nesvarbu. Prieš važiuojant atėjo Aušra! Pasiilgus buvau :) Nuvažiavom iki tečio darbo, pasiėmėm fotoaparatą ir važiavom į mokyklą. Prie Iki nusipirkau raudoną gladijolę. Mama liepė nusipirkti tris, nes labai jau mažos :D Nu ok. O raudoną tai todėl, kad per savo pirmą rugsėjo pirmą irgi nešiau raudoną gladijolę. Sentimentai ;] Na, o kadangi esu durnė iš pašaknų, tai šiemet nenusifotkinau su tom gėlėm ir dabar neturiu jokių įrodymų :(((

Pasveikinau auklėtoja, supratau, kad ji visai nepasikeitė - bet tai dar fainiau, nes ji jėga :D

Lauke susitikom daug draugų, kurie buvo ne iš mano klasės, o iš d :D Bet tai nieko, visi labai visų pasiilgę ir visi stovėjo krūvoj, kaip rimti suaugę žmonės :D Vėliau mums reikėjo pereiti į kitą pusę, ir visi buvo labai gražūs. Nu šakės. Visos merginos gražesnės nei anksčiau :D O apie bx aš tyliu.. ;]]] Nuostabiai atrodė su kostiumais, tikri virai :D Gaaš, susitikau Gvidutį, kai fainai buvo ;D Apskritai, pamatyti bet kokį pažįstamą veidą buvo labai jėga :)

Klasėj auklėtoja pašnekėjo kažką (:D), atėjo Edvis, irgi pasipuošęs išsipustęs, labai smagu. Esam tikra asilų klasė, kad nenusifotkinom visi :D Nu bet tikrai ;/ Ir visi paskui visą dieną liūdėjo dėl to. Bet kai reikia pasirūpint, tai visi giliai dėję. Jėėj. :D

Po kalbų nusirašėm tvarkaraštį, kuris vietom yra toks įdomokas.. :D Bet labai nešokiravo. Išskyrus antradienio pamokas.xD Naa, o paskui ėjom į Rūsį. Jame su Agne labai išstudijavom meniu, nes jis buvo baisiai juokingas :D Tiksliau, vietom graudus. (aš jau du kartus pavartojau žodį 'vietom', kas man darosi?) Maždaug valandą laukėm savo užkepėlių, kurias skaniai sušlamštėm. Smagu buvo iš tikrųjų, neskaitant fainuoliškos muzikos.

Šeštą valandą vėėėl visi susitikom. Ir tada galvojom, kur važiuot :D Kadangi mūsų organizaciniai sugebėjimai menki, tai važiavom į Vienkiemį. Bet su taksi! Tai šiokia tokia atrakcija :D Vienkiemy ką žinau ką veikėm. Ai, valgėm ledus, kurių apačioj radau kažkokios šlykščios grietinėlės. Geriau būčiau pasiėmusi martinio, nes nuo tų ledų vis tiek nieko nepavalgiau ir grįžusi pasidariau sumuštinių. Kas daar. Visi buvę kažkodėl buvo nelabai linksmi ir nelabai kalbūs.

Ai, durna rugsėjo pirma :D Ir visgi, aš ją turbūt įsiminsiu.. :D

3 komentarai:

VVM rašė...

nuo ledu nepavalgei, todel galejai imt martinio, o tai nuo martinio butai pavalgius?

VVM rašė...

ten tie zodeliai "nuo" tai gal nereikalingi, nemoku kalbeti

Paulytė rašė...

ne, tiesiog jokio skirtumo, nuo ko nepavalgyt :D martinis dar pigiau.