antradienis, rugsėjo 8

Svajonių išsipildymo metas

Todėl, kad dabar yra 12:33 val., o aš sėdžiu NAMIE ir baigiu suvalgyti sriubą. Taip nebūna? Būna ;D Man tik keturios pamokos!! Lygiai prieš savaitę aš nekenčiau antradienio, šiandien jį dievinu :D Lotynų, matematika, istorija ir anglų. Viskas. Paskutinį kartą keturios pamokos man buvo tada, kai buvau pradinėse klasėse, ir tai tik penktadieniais. Toliau kas gero.

Pasisakėm su Šariu mokytojai, kad nelaikysim istorijos egzamino. Sakė, kad susimokėm ;D Ir pranešė, kad mokinsimės pagal adaptuotą programą :DDD Dievai, kaip nuostabu. Galėsim kontrolinius rašyt su knyga, o nuo pusės metų išvis praktiškai nebelankyti istorijos :D A lygis. Mes jėga, muahahaa. Gal nė atsakinėt nekvies ;D Pasimelsiu.

Rytoj grįžta Virgis, pagaliau pagaliau pagaliau! (laimėsšokis)

Prie visų šitų džiaugsmų prisidėjo ir tai, kad grįžusi radau laišką! Nuo Inetos 8-) Kaiiip faina. Kas per sulankstymo įmantrumas! ;D Dar su juo gavau dovaną. Aišku, dėl jos labiausiai ir džiaugiuosi, kadangi tai ne kas kita, kaip knygų skirtukas, ant kurio puikuojasi DM. luw ;*

Tai va, dabar nežinau ką veikt, tai veiksiu nieką :D

13 komentarų:

VVM rašė...

ineta cool

MMV rašė...

pagaliau pagaliau pagaliau. ta proga einu dar lauktuviu pirkt. :D

∃x rašė...

man irgi šiandien turėjo būt lotynų, važiavau iš baltupių į centrą dėl to, tada laukiau 4 valandas, ir nebuvo

Nusileisk ant žemės! rašė...

Apmaudu, kad nelaikysi istorijos.

Nusileisk ant žemės! rašė...

Apmaudu, kad nelaikysi istorijos.

Paulytė rašė...

Ineta taip ;D
lauktuvių! tu man geriau kur nors parašyk (į vaibą), kada grįžti :D arba tiesiog parašyk, kai grįši :D prašauuu :D
o, laima, jėga, galėsim abi mokintis lotynų. cool.

∃x rašė...

o tai ką tu tik tris egzaminus laikysi???

Ineta Leonavičiūtė rašė...

tai aišku, kad aš cool >:D
ai ir jo, gerai, kad gavai laišką, kažkodėl labai bijojau, kad negausi

Paulytė rašė...

aš irgi tavo vietoj bijočiau, nes užknisa, kai pradingsta mūsų laiškai :(((
Pauliau, visai neapmaudu. nereikės papildomai bereikalingai sėdėt prie knygų :D o per 11-12 klases aš ir taip jau išmokau (išmoksiu) daugiau nei per visus metus nuo penktos klasės.
Laima, taip, tik tris :D ar labai blogai? :( man tik trijų tereikia.

VVM rašė...

as irgi tik tris

∃x rašė...

ne blogai, tik šiaip pavydžiu:D

Indrė rašė...

man pirmadienį buvo dvi pamokos,bet padarė tris :((

durnė rašė...

o ne kaip baisu