ketvirtadienis, rugsėjo 17

Labai liūdnas įrašas :(((

Parašau į blogą belekaip dažnai.

Šiandien kažkodėl baisiai nelengva diena. Na, bent jau aš taip jaučiuosi. Tikriausiai dėl maisto stokos ir įtempto protinio darbo. Na, nes nieko nevalgius rašyti interpretaciją dvi valandas nėra labai sveika. Ir dar taip sunkiai ėjosi :( Nefainą parašiau visai. Bet negaliu niekam pasiskųst, nes tada visi sako, kad aš visada sakau, kad parašau nefainai ir gaunu 10. Nu ką aš galiu padaryt, kad man būna nefaina ir dar kad svaigstu tą patį per tą patį. Fui. Dar anglų mokytoja šiandien buvo pikta ir mūsų visų nekentė. Neleido man suvalgyt gabalėlio šokolado, o paskui pyko, kad nesuvalgiau, nes tas šokoladas atseit labai blaško Virgį :((( Ir dar jis vis sakė, kad neapsimetinėčiau liūdna. Aš ir nebuvau liūdna ir tokia neapsimetinėjau, bet aš irgi galiu bent kartą pabūt pavargusi ir nesistengt dirbtinai šypsotis :((( Ir dar per šokius labai daug reikėjo šokti, buvau tokia sumirkus, kad net džinsų nėjo apsimauti. Nu bet apsimoviau. Kas čia dar liūdno. Ai, ogi tai, kad kitą savaitę reikės budėti pirmam aukšte :((( Ten daug mažiukų, kurie yra išprotėję ir išvis nieko neklauso nekenčiu mažų vaikų :(((

Iš viso. Dabar susikėliau penkis biologijos vadovėlio skyrius į flashą ir eisiu pas tetį atsispausdinti, nes per kompą tikrai neskaitysiu tiek lapų.

7 komentarai:

MMV rašė...

as irgi budesio pirmam aukste. ;* su vyciu! manau bus linksma, nakui tie maziukai. :D kur budesi tiksliai?

durnė rašė...

apsimesiu, kad šiandien tau to nepasakiau :D
4-6 kabinetai ir laiptinė. prie mamitės ;*

vvm rašė...

mane tai paskyre budet rubinej, bet as atsisakiau apskritai budet, todel ir nebudesiu. pasigyreu :)

durnė rašė...

kaip gerai, kad gali atsisakyt ;]]] o fū, kaip baisu būtų rūbinėj budėt.. nu ten žibury. ir pas mus baisu. visur baisu :D

Indrė rašė...

mums tai nereikia budėt;]]] ten gal 10 budi visada, nu arba ne visada ,bet mums budėti nereikia ;D

VVM rašė...

kodel baisu rubinej? kaip tik lengviausia, nes tik sedi ant geltonosios dezes ir ramu ;]

∃x rašė...

kokie jūs liewakai, mums tai dvyliktoj klasėj nereikėjo budėt, nes tipo dvyliktokams nereikia, jie jau dideli;D