sekmadienis, rugpjūčio 8

Kėdainiai

Vakar trečią kartą gyvenime buvau Kėdainiuose. Šįkart važiavom apsižiūrėti būsimo (jau esamo) Arno buto. Na, o kadangi iš čia taip dažnai nepasitaiko nuvažiuoti į tokį daiktą kaip Kėdainiai, tai dar ir pasivaikščiojom po miestą ir gražųjį senamiestį. O kad jau pakliuvom į miesto šventę, tai tikrai nesam kalti :D
Butas fainas, ką aš galiu pasakyt. Nebent tik tiek, kad pavydžiu, kad jis jau turi kur gyventi, o mano likimas dar neaiškus.
Bet kas labiausiai man įsiminė iš viso pasivaikščiojimo, tai tokia bobelė, kuri mane truputį išgąsdino. Mes su Arnu ėjom gatve, o ji prišoko ir pradėjo postringauti kažką panašaus į 'saugokit draugystę, kad neperdegtų ir neatšaltų', ir dar kažką apie vestuves, kad pamergės buvo geltonom suknelėm kaip Amerikoj. Mhm, ok. Tai va. Ji mane ne tik išgąsdino, bet ir labai prajuokino, kad aš kvatojausi ten eidama :D Soriux.
Ai, dar įsiminė blyninė pavadinimu NU, BLYN. Ir kad ten labai skanūs blynai ir nuostabus kokteilis, pavadinimu HARIS POTERIS. Ir kai atvažiuosiu pas Arną, tai galėsim ten eiti valgyti.

3 komentarai:

Anonimiškas rašė...

palangoje irgi yra nu blyn man rods ;)

Anonimiškas rašė...

O kokią bus tavo specialybė?

Paulytė rašė...

ergoterapija.