sekmadienis, liepos 17

Išleistuvės


Penktadienį ir šeštadienį teko apsilankyti dvejose išleistuvėse. Vienos buvo Kriūkuose, kitos Šakiuose.
Kriūkų išleistuvės buvo neapsakomai liūdnos. Na, visi eilėraščiai ir dainos apie išėjimą, apie paskutinį kartą ir t.t. Pati kelis kartus vos neapsiverkiau, tai nežinau, kaip dvyliktokai ištvėrė. Gal ir neištvėrė. Lažinuosi, kad daugiau kaip pusė mamų irgi verkė ir raudojo. Kriūkų išleistuvėse buvom todėl, kad mokyklą baigė mamos mokiniai :) O aš ta proga dar pasveikinau Emiliją (nuotr.), kuri buvo mano vaikystės geriausia draugė ir mes draugavom nuo kokių trijų metukų :) Taip įdomu matyti ją tokią užaugusią merginą :)
Tą patį penktadienį dar norėjau būti ir kitose išleistuvėse - Žiburio gimnazijos. Keturis metus vis planavau, kaip aš ten nuvažiuosiu ir pasveikinsiu atitinkamus žmones. O va dabar, kai jau buvau Šakiuose, negalėjau nuvykti :((( Laikai susikirto, o labiausiai tai dėl to negalėjau, kad kaip tyčia tądien neturėjau kur nakvoti :( Nu žiauru.
O šeštadienį buvom Varpo išleistuvėse, kur pasveikinom irgi mamos mergaitę (tik ji išėjo iš Kriūkų mokyklos). Ta šventė buvo žymiai linksmesnė ir man ypač padarė įspūdį viena mergina, kuri gavo atestatą, kuriame buvo visi dešimtukai, du egzai po 100 ir du po 99.
Po tokio savaitgalio vėl užsimaniau savo išleistuvių. Atsiminiau, kaip viskas buvo puikiai ir smagiai, kokie visi buvo gražūs ir gerai nusiteikę, jau paskutinį kartą.. :)

2 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Jė! Sveikinimai tau nuo tos merginos, kuri gavo po porą šimtukų ir devymdevynių. Seku tavo blogą :)

Paulytė rašė...

Omg ;DDD Tai TAU čia sveikinimai, malonu, kad seki ;D