pirmadienis, liepos 25

Sapnai

Šiąnakt labai daug sapnavau.
Pirmas sapnas buvo toks, kad aš ir Haris Poteris buvom geri draugai. Dar sapne buvo Ronis, Hermiona ir profesorė Makgonagal. Bet mums ten reikėjo kautis su Voldemortu, tai gal nelabai fainas sapnas buvo..
Antras: mano pagrindinį miestą lt.ikariam.com užpuolė kažkokie vorai ir man jų nėjo nukauti. Tada jie pradingo ir visas miestas sudegė.
Trečiame sapne aš buvau savo namuose Kriūkuose ir turėjau iš Kauno (kuris buvo ant kalno) parsivežti Donato auklėtoją. Su dviračiu. Bet aš ten pavėlavau ir ji labai ant manęs pyko :/
Ketvirtas sapnas buvo dar vienas wtf. Mes buvom savo namie Kriūkuose ir mus per liūtį užliejo kažkoks potvynis. Paskui vakare sėdėjom kambary ir pamatėm pro langą, kad dangumi kažkoks skrenda panašus į kosminį palydovą daiktas. Ir jis nukrito už miško, o tada pasirodė toks sprogimas - kupolas. Nu ir kitą dieną mes ten nuėjom pažiūrėt su dviem žmonėm iš Varom už Lietuvą. Ir palipę ant kalniuko pamatėm, kad sprogimas nušlavė labai daug miško. Niekas nebuvo išdegę, o kaip tik žaliavo lapuočiai ir buvo kalneliai, bet ten jau buvo toks milžiniškas slėnis. Buvo labai baisu.

3 komentarai:

Erika rašė...

aš kažkada sapnavau, kad pati buvau haris poteris :DD
pradėk rašyt sapnų blogą, lb įdomu :D

Paulytė rašė...

nee, nesapnuoju taip dažnai tokių įdomybių :D tai naujo blogo nepradėsiu :D

Andiz rašė...

ne tokią nuorodą davei, va kur reikia eiti http://s4.lt.ikariam.com/reg.php?fh=d60a1cf2a9e6e38dd41724532186e370