sekmadienis, lapkričio 13

Lenny let's rock!

OOOOMG. Dar visai neseniai grįžau iš koncerto ir bandau susivokti, kur buvau. Nes kažkaip viskas įvyko taip greitai, kad dar netikiu, kad vos prieš pusantros valandos man prieš nosį stovėjo Lenny Kravitz.
Bilietą nusipirkau visai netikėtai. Tiesiog vėl buvo užgriuvęs liūdesiukas dėl to, kad nenueisiu į dar vieną koncertą, į kurį noriu nueiti.. Bet mintys susidėliojo taip, kaip joms ir reikėjo, negana to, Lina parodė akciją beta.lt ir štai - vakar atsispausdinau bilietą Fanų zonoje.
Šiandien jau nuėjau ten 18:30, kada ir turėjo pradėti įleidinėti žmones. Tai labai gerai, kad iš pradžių jų nebuvo daug - atsistojau prie pat scenos. Kadangi Fanų zona yra atitverta kokie porą metrų nuo scenos :) Nerealu, ane? Taip ir stovėjau ten nekrutėdama iš vietos, nes tokią gerą, aišku, iškart būtų kas nors pasisavinęs. Kantriai laukiau 20 val., kada turėjo prasidėti koncertas. Maždaug 20:15 į sceną užlipo Rebelheart (mamytei tai dvigubas smūgis - nei Lennio, nei Rebelheartų nepamatė..). Koks Mickus senas, jeckau kleckau! Bet visai fainai padainavo, ypač kai užtraukė Ilgą kelią :D
O Lenny ant scenos pasirodė dar po valandos :D Mhm, maždaug 21:20 prasidėjo dviejų valandų rojus.. Net nemoku papasakot, kaip viskas buvo, nes buvo nesveikai megasuperdupergiganuostabiai!! Visų pirma, tai net netikėjau, kad esu Lietuvoj, nu nes tokie žmonės prieš akis.. Nea. O antra ir visa kita, tai ne tik Lenny, bet ir visi jo muzikantai yra žiauuuuriai kieti. Man labai patiko būgnininkas, kuris atrodė toks kuklus ;D Ir labai daug šypsojosi, fainuolis tikras. Dainavo daug senų dainų, iš naujo albumo tai gal tik kokias keturias :D Bet visos buvo nerealiai fainos, o dabar aš klausau jas namie. Ir nelabai ką girdžiu, nes vienintelis dalykas gadinęs koncertą buvo klykiančios į ausį mergos.
Nežinau, kaip su jumis pasidalinti tuo, ką patyriau per tas porą valandų stovėdama taip arti Lennio :) Kai pagalvoji, tai net ne taip seniai aš jį ir pamėgau.. O dabar net koncerte pabuvojau, kurio neužmiršiu ilgai ilgai ilgai.
Aš ten esu :p

2 komentarai:

Rita rašė...

Pažįstamas jausmas, tik aš apsikaifavus buvau po Hurts koncerto ;] taipogi mažumėlę apkurtau nuo klykiančių fanių ;D ale nuskilo su vietele ;]

Paulytė rašė...

Aha, fanų zona valdo :D