ketvirtadienis, birželio 7

Kasdien čia noriu parašyti, bet kasdien pamirštu. Arba neturiu minčių. Arba nebenoriu. Arba tingiu. Arba dar kas nors.
Visą tą laiką, kol čia nerašiau, man buvo praktika. Ir dabar yra, tik va kad apsirgau ir šiandien (tikiuosi, kad ir rytoj) ten nevažiuosiu. Na, dauguma jau žino, kaip blogai man ten sekėsi bent jau pirmas dvi savaites, nes vadovė kasdien neapsakomai mane engdavo sakydama, kaip aš blogai dirbu, kaip nemoku elgtis su vaikais (!!! kaip galiu nemokėt, kai didžiąją dalį gyvenimo su tokiais praleidau???), klausinėdavo teorijos, kurią nežinau ar turėjo teisę klausinėt net pasilikusi mane ilgiau po darbo valandų.. Kasdien eidavau su baime ten, grįžusi net neatsipalaiduodavau, nes bijodavau kitą dieną atsikelti ir rytais net neidavo suvalgyti pusryčių, nes nesirydavo. Iš baimės, viskas iš baimės. Nežinau, man tai čia niekad neatrodys normalu. O baisiausia, kad ta vadovė baigusi mūsų kolegiją irgi tik prieš kokius 3-4 metus, taigi dar visai jauna. O ragana tai kaip reta. Kodėl visos tokios būna bjaurastys? Aš tokia niekada nebūsiu, pažadu.

Kol nerašiau čia, netgi buvo mano gimtadienis! Sukako jau 21-eri. Keista, kai jau susiduri su tokiais skaičiais, nes dabar jau ir trisdešimtmetis atrodo nebetoli besąs :D

O šiaip tai smagu, kad vasara jau suplanuota - beliko tik jai prasidėti. Man ji prasidės birželio 15 dieną. Ir panašu, kad apturėsiu labai daug gerų įspūdžių. Pagaliau bus ką papasakoti apie vasarą! Paskutinį kartą gerą vasarą su draugais turėjau turbūt tada, kai baigiau 9 ir 10 klases :D Tai dabar vasaros tikrai labai labai laukiu :) Be to, ir gimminiukai iš Vokietijos atvažiuos :) Viskas tobulai atrodo, tikiuosi, bus dar tobuliau, nei tikiuosi :))

Komentarų nėra: