sekmadienis, kovo 18

Gražūs žmonės tik 3012m.

Aha. Pakeičiau blog'o stilių. Kai jau tik pavasaris atėjo, tai nebereikia žalios spalvos..;D Ne, ne dėl to. Atsinaujinti visada sveika:)
~~~
Vakar tetis papasakojo, kad girdėjo per radiją tokią teoriją..;>> Bandau cituoti: „Tėvai, kurie pirmiau susilaukia dukters, yra labai gražūs. Ir duktė būna graži, kuri bėgant metams vis gražėja. Tada ji ieškosi gražaus vaikino. Ir taip 3012m. visame pasaulyje bus gražūs žmonės“. Neblogai, ane?:) Susimąsčiau todėl. Taip dabar labai pagyrūniškai parašysiu. O man tai kas;p Taigi. Man mano tėvai iš tiesų yra labai gražūs. Ir aš esu pirmasis vaikas šeimoje. O tai reiškia, mergaitė. Ir kas keisčiausia, nesu sau labai baisi;p Ir dar pastebėjau [jau senokai], kad kas metai tikrai keičiuosi [į gražiąją pusę]. Tai.. Gal tikrai tas amerikietis toks protingas, kad išvedė tokią filosofiją?;]] Ir gan teisingą tikriausiai xD Žodžiu..;>> Man tai patiko;D
---
Naturally Seven - Another You.mp3

2 komentarai:

Ineta Leonavičiūtė rašė...

Labai įdomi teorija. Na man ji neapitinka, bet užtat turiu seserį, kuri yra pirmoji xD

Anonimiškas rašė...

Teorija tai įdomi. Bet dar įdomiau kiek logikos joje.