pirmadienis, kovo 26

Kiniečių kiaušiniai:D.

Vat gi pamiršau dar kai ką paminėti;D
~~~
Per istoriją mokytoja pradėjo pasakot, kad nukainuoja parduotuvėse tik kieniečių prekes, nes ten pigi darbo jėga ir nieko čia tokio;D O aš tada susimąsčiau.. Ir išmąsčiau klausimą:) Sakau „O tai kaip su kiaušiniais? Tie kiniečiai juos deda ar kaip?“ xDD Susimėtė moteriškė:D Nu aš tai tiesą sakant tikriausiai irgi neturėčiau ką pasakyt, sulaukusi tokio klausimo:D Bet ji bandė vartytis.. Ir visai klasei KAŽKODĖL buvo juokinga.. xDD O man tai natūralus klausimas iškilo ir ką galiu padaryt??;p
---
Guano Apes - No Speech.mp3

2 komentarai:

Anonimiškas rašė...

aiktu , tu šiandien isteriškai stipri :D ai beje, aš irgi vakar guano apes buvau atsiminus ir kelis kartus klausiau no speech ar kaip ten. nu graži daina :)

Paulytė rašė...

Eik tu, man su tuo 'isteriškai stipri' tai patinka xDDD Kietas išmislas:]]