ketvirtadienis, balandžio 24

Šeštadienis.

Šeštadienis buvo vienas puikiausių šeštadienių per visą šeštadienių istoriją:) Todėl, kad tą dieną (04-19) pas mane, į Kriūkus, buvo atvažiavę Indrė, Mildutė ir Paulius - mano trys geriausieji. Bet apie viską nuo pradžių, nes taip jau aš mėgstu - jūs turbūt pastebėjot:D Taigi.
Atsikėliau lengvai, su pakilia nuotaika, nes žinojau, kas įvyks :) Atsikėlusi pirmiau už visus išsiploviau galvą, susitvarkiau kambarį, priklijavau keletą plakatų.. :) Tiesiog buvau veiklos žydėjime :D Paskui dar nuėjau pas močiutę, ten truputį pabuvau ir.. Mildutė parašė, kad jie jau Gerdžiūnuose! Muahahaa. Bėgte lėkiau iki stotelės. Ir kaip tik laiku nuėjau, nes autobusas sustojo. Nors maniau, kad nesustos, nes nuriedėjo dar kažkiek metrų :D Pasirodo, stabdžiai sugedo. Bent jau Mildutė ar Indrė taip sakė. Manęs laukė maloni staigmena :) Gavau Karūną ir Vėzdą 8-D Todėl, kad aš visada karalienė (kažkaip taip sakė dutė :D). Buvo anryl pamatyti juos. Paulius pirmiausia pastebėjo pušis:D Mildutė iškart pasakė „Nufotkink mane stotelėj!“ :D Einant pas mane į namus, merginos pasakojo apie Justiną Pečkytę :D
Pas mane namie kažką veikėm. Naa, šnekėjomės, Paulius nuplėšė plakatą, kurį aš buvau prilipinusi gal prieš pusantros valandos.. :D Aišku, ir vėl jį prilipinau. Ir šiaip mes labai daug šnekėjomės :D Vėliau ėjom gerti arbatos, valgyti šokolado, sausainių (dvi dėžutės už vienos kainą!).. Milda su Indre atkakliai reikalavo, kad pasakočiau apie viešnagę Panevėžy. Nu tai ką.. Ir pasakojau :D Kas man belieka.
Kai tėvai grįžo iš kažkur, tetis užkūrė šašlykinę ir iškepė šašlykų 8-D Niam niam ;D Taip mes prisiėdę ėjom pasivaikščioti. Nuu, norėjom eiti į miestelį, bet. Mildutė pamatė kalną miške, prie kurio mes ir nuėjom. Todėl miške praleidom kone valandą :D Tikriausiai ten buvo smagiausia. ir manau, kad Kriūkuose paliksim visas puses, nieko nekirsim ir nenaikinsim. Nes paskui nebus kur vaikščioti ir protingai šnekėtis su Paulium, Indrei ir Mildutei nebus kur lakstyti ir spygauti.. :) Žodžiu. Miške buvo labai labai smagu. Tikrai. Gaila, kad tetis paskambino ir nutraukė mūsų savotiškas linksmybes, nes dar planavom iki upelio nueit :D Gaila, kad negalėjo jie ilgai pabūti, nes Mildutė turėjo vykti pas Povilą į gimtadienį. Bet kitą kartą.. ;D
---
Dar pamiršau parašyti, kad dutė su Indre šaipėsi iš Pauliaus šnektos. Bet vėliau tetis sakė, kad tegul jis taip ir toliau šneka, nes kai žemaitis šneka žemaitiškai, tai tipo gražu, o suvalkietis suvalkietiškai negali šnekėt. Todėl, Pauliau, nepasiduok :D

Komentarų nėra: