trečiadienis, balandžio 16

Knisa neturėti interneto.
Vakar fotkinomės. Prie manės pastatė Virgutį :) Smagu ;D O Šarūno blakstienos ilgos. Šiandien tai sustebėjau ;> Jų daug ir jos juodos. Labai gražu :) Bet tokios tik viršuj, todėl Šarūnas neteko pusės savo grožio :D
Aš ką tik po ch. Liepiau Andriui nelįst xD Bet šiaip buvo linksma, išskyrus tai, kad visi labai norėjo miego ir buvo itin super duper negyvybingi. Rytoj repeticijos nėra. Tik penktadienį po trijų pamokų.
Per lietuvių rašiau rašinėlį apie Žiobrines. Dar nebaigiau. Aišku, nerašysiu, kad ten buvo Minedas, nes tada sugadinčiau visą rašinį, kuris turi būti iki 300 žodžių. Pasimelsiu, kad taip ir būtų :D
Šeštadienį laukiu svečių :) Nuostabių svečių. Gaila, kad neilgai pabus, beet visko reikia su saiku.
Šianakt tai įvyko ketvirtą kartą ;s Tai nežada nieko gero. Arba man vaidenasi, o jau tai tai tikrai nežada nieko gero :D
Pirmadienį per istoriją buvo labai linksma. Vytas su Virgiu pasakojo man anekdotus apie suvalkiečius iš kurių aš nesijuokiau, nes žemaičiai išvis skundų pavydaliai tai b e l e k o k i e. Tik jie to turbūt nežino.. :)
Grėsmingai artėja matkės kontrolinis. Tai reiškia, kad privalau išsitaisyti trejetą :D
Artėja ir fizikos kontrolinis, kurio aš visai nebijau, nes man fizika visai pradėjo patikti :)
Vakar Gembickienė išsityčiojo (viešai!) iš manęs. Sako 'Ho ho, geras stilius! Cha cha cha chaaaa'. Maždaug taip. Nu ir eik tu šikt, pati tai yra kažkokia vyras juodais drabužiais :D Tegul čiaupiasi. Sutrė.
Pasiilgau Laimos :D

Komentarų nėra: