penktadienis, balandžio 18

netlog.

Ineta prašė papasakoti apie netlog. Nu tai apsimesiu, kad bandau papasakot :D
Netlog yra vos sausio mėnesį sukurtas portalas. Asmeniškai man, iš pirmo žvilgsnio tai pasirodė panašu į last.fm. Bet tikriausiai taip nėra :D
Netlog yra bendravimo klubas su daugiau nei 30 milijonų jaunimo Europoje.Tavo asmeninė anketa su svečių knyga, blog'u, draugais, nuotraukomis ir vaizdo klipais. Ieškok draugų ir klausykis kiečiausios muzikos. Viskas Netlog'e!
(čia informacija iš paties netlog'o)
Dėl kiečiausios muzikos tai nepritariu, nes kiekvienam tai, ką jis klauso, yra kiečiausia :D Bet gal čia tame ir esmė. Na, nes ten rodo tai, ką tu klausei. Ir yra kažkokia netlog programėlė, kurią parsisiuntus, draugai mato, ką tu klausai. Kažkur tai mato.. :D Na, tuo man ir pasirodė panašu į last.fm.
Apskritai tai ten galima rasti kiekvieno amžiui skirtų žmonių. Pavyzdžiui, mano tėvai ten užsiregistravę ir tokių keturiasdešimtmečių ten nors krūvom nešk ;D Yra ir mano amžiaus daugybė. Tad asortimentas platus :)
Žodžiu, nežinau, ar aš čia ką nors reikalingo papasakojau, bet tiek tos :D

Komentarų nėra: