penktadienis, rugpjūčio 8

Beijing 2008.



Šiandien stebėjau olimpinių žaidynių atidarymą. Neturiu žodžių ;> Aišku, tikėjausi, kad Kinijoje viskas vyks įspūdingai. Bet vis tiek buvau apstulbinta :)
Labiausiai patiko fejerverkai :D Įspūdingi. Ypač pabaigoje, kai viskas griaudėjo.
Taip pat labai patiko olimpinės ugnies įžiebimas. Tas žmogus, kuris skrido virš stadiono, jėga. Apskritai pati įžiebimo scena mane labai sužavėjo :)
Šaras labai gražiai atrodė :D Išvis lietuvių delegacija buvo graži ir ryški po tų kažkokių juodžių, kur ėjo priešais juos ;>
O žadintuvas jau užstatytas 04:00 val., antradieniui. Krepšinis yra krepšinis, nesvarbu, kelintą valandą :)

12 komentarų:

∃x rašė...

aš ir norėjau pažiūrėt tą atidarymą, bet skalbiau kojines..xDD

Inga rašė...

aš irgi mačiau atidarymą ir buvau sužavėta... :)

Paulytė rašė...

Laima, geriau jau būtum pažiūrėjus :D Be to, jis truko ne vieną ir ne dvi valandas, tai kiek tu ten su tom kojinėm turškeisi? :D

Mo rašė...

Kas gali skalbti kojines, kai rodo tokį grožį??? :D

Indrė rašė...

Laima xD

VVM rašė...

man atrodo skalbti kojines yra daug geriau, negu žiūrėti tą pušį :D

∃x rašė...

man irgi taip atrodo, o jei dar užsileidi pp tai išvis geriau už bet kokį atidarymą;D

Anonimiškas rašė...

Svaigstat :D Atala, sakai tiesą, aš su tavim :D

Mo rašė...

Kokie čia visi pasimetę. Pfi...
Pamatytų kas ten buvo, tai visos kojinės ir dar balažinkas iš galvų išgaruotų.
Vo taip va B)

VVM rašė...

"man irgi taip atrodo, o jei dar užsileidi pp tai išvis geriau už bet kokį atidarymą;D"

nu tiesiog ROJUS.:D

fĕn'ēksĭs rašė...

Ką ten galima skalbti?;)
Tiesiog įmetei tas kojines į skambimo mašiną ir pajungei:)P
tep;P

∃x rašė...

nu būna tokių kojinių, kur rankom reikia ;P