trečiadienis, rugpjūčio 27

pilvas pasiilgo

Štai kaip ilgai aš čia nebuvau. Net nežinau, kiek, bet tikrai ilgiau nei dvi savaites. Per tą laiką nutiko daug įdomių dalykų: baigėsi olimpiada, pas mane svečiavosi Laima, Mildutė, mes buvom Slavikuose pas Indrę, kur jos močiutė krėtė įprastinius pokštus su elektra, susitikau su Paulium, valgiau picos už 4,5 Lt, palikom fui arbatpinigių, buvau sugrįžusi į muziejų, radau naują vietą, padariau atradimą, kad sėdėdama ant trečio suoliuko nuo tilto į dešinę nesiekiu kojomis žemės, nupiešiau visus hieroglifus, net spėjau pasijusti ne į temą ir net jaučiausi taip, lyg trukdyčiau, bet jaučiausi ir mylima, gavau dar vieną atviruką, nusprendžiau neskaityti to prakeikto Fausto, pradėjau skaityti knygą apie karą Afganistane, kartu su Laima žiūrėjau į slenkantį mėnulį, pažiūrėjau filmus „Adomo obuoliai“ ir „Rekviem svajonei“, gavau gražiausią laišką savo gyvenime, o kiek dalykų dar neatsimenu..
Paršksas, Kiausilas, Parštelis, Kiaulikutas, Mėmė, Plevėsa, Bizūnas.
Paulius, Vėjas, Vytenis. Milda, Levita, Saulė.

18 komentarų:

Nusileisk ant žemės! rašė...

Na, ir nesamonių čia parašei.:DDDDD

Anonimiškas rašė...

Kokių dar nesąmonių? :D

Nusileisk ant žemės! rašė...

Na, vat tų visų.:D

Anonimiškas rašė...

Paaiškink normaliai.

Tricksy rašė...

Ale daug nuveikei ;D

Renata rašė...

Žinau,kad ten tipo "slaptai" ir mane paminėjai. Supratau. Taigi. ATSIPRAŠAU.

Paulytė rašė...

Hm. Prašau :) Taip, Juste, nuveikiau ;D

Nusileisk ant žemės! rašė...

Kam tu mūsų vaikų vardus paminėjai?:D

Anonimiškas rašė...

Būtum nepasakęs, niekas nebūtų supratęs.. xDD Tam, kad nepamirščiau xDDD

Nusileisk ant žemės! rašė...

Aš priminsiu.:DDDD

Nusileisk ant žemės! rašė...

Aš priminsiu.:DDDD

Anonimiškas rašė...

Neįtikėtinas įvykis istorijoje būtų :Dp

Nusileisk ant žemės! rašė...

Kodėl?:O:DDDD

VVM rašė...

"Būtum nepasakęs, niekas nebūtų supratęs.. xDD" - PUŠIS

Paulytė rašė...

Tu, Milda, aišku būtum supratus, nes aš tau pasakiau xDDD

Pauliau, todėl, kad Tu man nedažnai ką nors primeni.. ;D

Nusileisk ant žemės! rašė...

Tu plepė.:OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

VVM rašė...

Bet Levita nera labai geras sumanymas

Anonimiškas rašė...

Kodėl, Mildute?