sekmadienis, rugpjūčio 3

Italijoj.

Šeštadienį, kai buvau Kriūkuose ir ieškojau pasakų knygelių, radau tokį įdomų dalykatį ;D Toks daiktas šiaip jau vadinasi darbo knyga, bet aš kadangi nedirbu (ir tikrai to nedariau 2005 metais), tai tiesiog ten beleką rašinėdavau ;D O čia paviešinsiu kelionės į Italiją įspūdžius 8-D
2005m. kovo 18d., penktadienis
Daiktai į Italiją:
Knygos
NATOS!!!
Parkeris
Šita knyga
Pinigai!!!
CHORO APRANGA!!!
Maistas
Vaistai
Šampūnas
Rankšluostis
Drabužiai
Muilas
2 pagalvės
Antklodė
Vilnonės kojinės
19d., šeštadienis
15.44 išvažiavom iš Lietuvos. NUOBODU!
Naktį su Rence žaidėm tipsiukus, žvengėm, kai Sutkus knarkė :D
MŪSŲ GIDAS ŽYDRAS!
20d., sekmadienis
Atsikėlėm šeštą! Visi kolektyviai. Pavalgysim ir eisim 8 valandom į Prahą.
15.30 atėjom į autiką. Žiauriai nusivarėm nuo kojų. Rūtai bloga. Vakar baigiau skaityt knygą.
21d., pirmadienis
Su Egle pabudom apie pusę penkių. Žiūrėjom vaizdelius pro langus, į kalnus. Po to jau visi kėlėsi. 06.08 jau važiuojam į Florenciją. Kartosis vakarykštis nutikimas - 8 valandos ant kojų.
Nu linksma. Turiu temperatūros 37,4, bloga, skauda gerklę. O tas debilas jau užkniso. Iš pradžių lėkėm bėgom, atseit žiūrinėjom viską, o paskui kokias šešias valandas EIKIT, LAISVAS LAIKAS. Jau susitikom 15.15 ir bėgam prie autiko kokius 4 km. Nubėgam, sako PALAUKIT DAR 20 MINUČIŲ, KOL ATVAŽIUOS.
(pastaba šone)
NUSIPEZĖTOJAS TAS STRUTIS!
22d., antradienis
Ryte atsikėlėm, pavalgėm pusryčius ir išvažiavom. Vaikščiojom po Romą. Žiauriai gražu!
Iš pradžių važiavom metro. Buvo truputį baisu, nes reikėjo labai saugoti daiktus - matėm vagis. O Romoj matėm daaug gražių dalykėlių: Šv.Petro baziliką (galingai atrodo), Koliziejų (be žodžių), Antikinę Romą (turėjom šiaip rytoj ten važiuot).. Aišku, per strutį vėl nebuvo ramybės.. Gaidys, o ne strutis.
Vienu žodžiu, tingiu rašyt.
25d., penktadienis
Milė pametė batą! :D
26d., šeštadienis
Pusę 4 ryte buvom namie!!

8 komentarai:

Inga rašė...

pavydžiu aš tau ... aš tik Čekijoje esu buvusi.... o tu net Italijoje

Paulytė rašė...

Typo nežinojai? :D

∃x rašė...

tas debilas jau užkniso. NUSIPEZĖTOJAS TAS STRUTIS!
Gaidys, o ne strutis.

xDDD kas čia tas nelaimėlis?

Anonimiškas rašė...

:D Mūsų gidas :D

Inga rašė...

Tipo esu girdėjusi.. bet mano atmintis šlubuoja.. perkrauta... per daug visko turiu atsiminti :D

Ineta Leonavičiūtė rašė...

paskui palyginsim koks bus mano ir koks buvo tavo dienorašytis iš Italijos. :D

Paulytė rašė...

Ir kodėl man atrodo, kad tavo bus su daug geresniais atsiminimais apie gidą? :DDD

Inga rašė...

tuoj bus mūšis :D