penktadienis, rugpjūčio 29

Č.G.

Vakar su Donce žiūrėjom Karibų piratus, antrą dalį. Šiaip jau ji man buvo daug neįdomesnė nei pirmoji. Ir išvis. Ten buvo per baisių padarų (ypač fu buvo ponas Čiuptuvo Galva). Todėl man sekėsi sunkiai užmigti :/ Nors, man atrodo, aš užmigusi buvau, bet labai kėlinėjausi, nes man vis prisisapnuodavo tas Č.G. Šiaip ar taip, noriu pamatyti trečiąją dalį.
Turbūt baubai iš filmo lėmė ir mano nevykusius sapnus. Tikrai. Pusę nakties sapnavau savo močiutę, kuri iš tikrųjų buvo vokiečių mokytojos pavidale. Ir ji buvo mirusi, o mes ją kažkodėl laikėm savo milžiniškuose namuose, kuriuose aš dažnai likdavau viena :/ Tas sapnas tęsėsi ilgai. Bet vėliau aš pradėjau sapnuoti savo mokyklą, kurioje dėjosi bezabrazijos. Mums niekas nedavė tvarkaraščių, ką jau kalbėti apie tai, kad jie nebuvo pakabinti ten, kur turėtų būti. Ir išvis jie net nebuvo sudaryti, man atrodo. Žodžiu, mokykloje virė chaosas, nes niekas nežinojo, į kokias pamokas jiems reikia eiti. Dar ten vyko kažkokios aferos, bet aš jų jau nepamenu. Ir kažkurioj laiptinėj stovėjo rudas minkštas fotelis.
Atsikėlusi po tokios fu nakties, kaip visada nuėjau tikrinti pašto dėžės. Radau Inetos laišką mėlyname voke :) Ir dar tris atvirukus labai gražius. Viename pavaizduotas Florencijos tiltas, ant kurio aš perkaitau ir man paskui buvo pakilusi temperatūra, kitame Romos forumai, į kuriuos mūsų niekas nenuvedė, nes, man atrodo, dabar jau galima ten vaikščioti (ar ne?), o dar kitame Venecija, Burano sala, jei neklystu. Tai va, man dabar bus labai gaila siųsti tuos atvirukus, tai aš gal dar patausosiu kritiniam atvejui xD Ir kažkodėl nuo pat atsikėlimo vaikštau su akiniais. Nesvarbu, kad nelabai matau, kas dedasi toliau nosies xD

3 komentarai:

VVM rašė...

maniau, kad įrašas bus apie Če Gevara xD

Tricksy rašė...

Nu bet durni sapnai ;D

O aš maniau, kad trečią dalį tu mačius. Jau prieš metus kine gi buvo ;D

Paulytė rašė...

Nemačius aš kine nė vienos :DD