šeštadienis, vasario 27

Dabar sėdžiu prie kompo ir mirinėju. Aišku, galėčiau eiti miegoti, bet tada suges FB kavinėj maistas ir bus blogai. Bet ką tik sugalvojau, ką veikti. Sudarysiu savo geriausių knygų dešimtuką įskaitai.
Linutė man rašo laišką, o per skaipą susirašinėjau su mokytoja. Nusiunčiau jai Black Label Society labai gražią dainą. Nu šiaip ta daina, man atrodo, yra žinoma, bent jau melodija. Bet vis tiek jie gražiai atlieka.
Dėl ko mirinėju. Dėl to, kad šiandien kėliausi 6:50 ir važiavau į Rietavą. Šiaip jau buvo visai smagu :) Net gavau padėkos raštą ;D Gerai, kad važiavau, nes kitaip mokytoja būtų demaskuota, kad mane įrašė į dalyvių sąrašą, nors aš ten tik fotkinau :D Ryte atėjo palydėti Arnas, atnešė parago :) Paragas buvo labai skanus ir labai pravertė Rietave. Sėdėjom visi ir kandom nuo didelio gabalo, nes niekas neturėjo peilio, o laužyt buvo neestetiška :DD
O grįžusi nuėjau pas Virgutį, su juo grįžau namo, nes mamytės gimtadienis. Jis atvežė nuostabaus grožio gėlę, pasveikino mamą, klausė tėvų, kaip naujasis žentas ir dar paskui slaptai man pasakė, kad turėsiu papasakot apie Arną. Kiekašjamgaliupasakot.. :D
Gera naujiena - atradom panašius kvepalus į Virgio senuosius, tai dabar tereikia progos :D

5 komentarai:

VVM rašė...

prašau neraskit progos:((((((

∃x rašė...

parašyk savo knygų dešimtuką

MMV rašė...

kokia daina jai nusiuntei?

Paulytė rašė...

kodėl nerasti progos?:(((
knygų dešimtuką parašysiu vėliau ;DD sori, tingiu :(
dainą nusiunčiau whiter shade of pale.

VVM rašė...

Jau gali rast