trečiadienis, kovo 24

naujas rytas

Labai gražiai šią savaitę išsidėstę mano klausomieji. Tiksliau, ne jie, o jų nuotraukos. Kodėl gražiai. Todėl, kad atsidarau, o jos visos nespalvotos. Nu baisiai gražu. Oi! Gražu.
Šiandien nusipirkom medžiagos kaklaraiščiams, tiksliau, reikia rytoj Aušrai grąžinti pinigus. Sakė, jau pasiuvo kaklaraiščius ir dabar jau mums visai nusidfnfsdfs, ką sakys K dėl aprangos - rengsimės taip, kaip esam sugalvoję, nieko nekeisim. Nes Aušros darbas tikrai nenueis perniek!! Ir šiaip.
Dariau informos testą, padariau vieną vienutėlę klaidą, tai jaučiuosi rami, nors ir taip tokia jaučiausi. Nerami jaučiuosi tik dėl to, kad galiu pamiršti asmens tapatybės kortelę. Visur apie ją šneku tam, kad nepamirščiau ;D Sori.
Tiesa. Išėjo straipsnis apie BŪKLĘ ;DD Jeigu kas nori pakelti mano savimylos laipsnį, tai paprašykit, atsiųsiu ;D

7 komentarai:

:DDD rašė...

nespalvotos atlikeju nuotraukos parodo, kad klausai pasenusia pensiniku muzika. metallica? isvis ar jie dar gyvi? :DDD

durnė rašė...

bet mano muzika parodo, kad klausau nesubrendėlių muziką. nesubrendusių pensininkų :D

∃x rašė...

mano irgi seniau vis būdavo nespalvotos ir tokios tamsios. dabar kažkaip pradėjau klausyt daugiau pozityvios muzikos, tai paspalvotėjo... gaila

VVM rašė...

kai nerealiai,pas mane ant kompo rodo tik 6 top artistus, o ne 8 ;[

MMV rašė...

galima sita pasirinkti, kiek pamenu.

VVM rašė...

aš tai manau, kad neina.

VVM rašė...

nu nes man ir paulinos rodo šešis šiaip