antradienis, rugsėjo 14

Ir aš ten buvau!



Ir aš ten buvau, laimingas pergalės dainas dainavau, iškėlęs du pirštus į dangų laikiau..
Gerai jau gerai, nebuvau aš Vilniuj. Bet buvau Kaune! O ten atvažiavo krepšininkai!! Ooooo mai gaaaad. Pirmą kartą mačiau juos gyvai, tiesą sakant ;D Bet buvo nerealu. Nemoku papasakot to jausmo, kada visi laukia jų pasirodyt, skanduoja ačiū, o vargšai vyrai net neturi ką pasakyt, nes sirgalių palaikymas yra be proto didelis. Ir šita patriotizmo išraiška turbūt geriausia (neskaitant dar dainų šventės :D). Nes suteikia tieeek euforijos.. Sakau, nenupasakojamas jausmas. Dainavau ir šaukiau su visais kartu, nes, atrodo, ten kitaip ir neįmanoma. Krepšininkai gavo kažkokius garbės kardus iš Kauno miesto. Super, tikri karžygiai :) O ant scenos dar ir padainavo ;D Linksmi ir užkimę, bet visi atsidavę sirgaliams - bent jau taip atrodo :)
Džiaugiuosi, kad pagaliau gyvenu mieste, kuriame krepšinis yra daugiau nei dievas :)

3 komentarai:

VVM rašė...

Patriotai..:)

∃x rašė...

o mane taip užknisa tas krepšinis, kad negaliu apsivemsiu

vvm rašė...

aš irgi vimtelsiu