sekmadienis, spalio 3

700!

Štai ir mano septynišimtasis įrašas. Ir truputį simboliška, kad pasakojimas bus susijęs su septintuoju numeriu.
Septintasis numeris - tai troleibusas :D Jis jau tapo man prakeiktas..
Šiandien važiavau pas giminus išsiskalbti rūbų, nes jau biskutį striuka :D Tai va. Kadangi reikia važiuoti su persėdimais, tai pasirinkau 7 troleibusą. Ir štai jau atvažiavom iki troleibusų žiedo ir.. Sustojom. Dar pasijuokiau, kad du trūlikai tame pačiame stovi. Bet paskui jų buvo ir daugiau, nes pasirodė, kad nutrūko elektros energija. Kažkaip panašiai. Nu ir ką. Nė krust iš vietos :D Tai žvilgtelėjau į laikrodį ir nusprendžiau eiti. Nes paskui man reikėjo persėsti į 27 autiką, kuris labai retai važiuoja. Tai nuėjau iki tos stotelės, kurios reikėjo, ir laukiau.
Esmė tame, kad tas 7 trūlikas man jau ne pirmą kartą iškrečia tokį pokštą :D Vienąkart juk paleido sustojo tamsoj ir lyjant, sako, visi lipkit lauk. Irgi ūsai nukritę buvo. Tai va, nesiseka man su tais septintais trūlikais :(

Komentarų nėra: