šeštadienis, spalio 2

Vakaroju

Dainavom gi Filharmonijoj. Niekad nebuvau ten buvusi, gėda pelėda. Bet jau kai pabuvau, tai iškart ir padainavau, gal ir gerai :D Sekėsi normaliai, neskaitant sušalimo. Apie ką ir noriu pasisakyti.
Mano kambary baisiai šalta. Daugumai čia turbūt ne naujiena, bet. Kantrybė juk gali ir baigtis vieną kartą. O taip nutiko šiandien.
Išėjusi iš barako į lauką supratau, kad lauke yra šilčiau, negu kambaryje.
Normalu? Nelabai. Jaučiu, kad aš čia ir persišaldysiu. Ne lauke, o kambary. Zaebiux. Amžinai vaikštau su penkiolika megztinių, miegu po tona patalų, kad tik nesušalčiau. Ir vis tiek pirštai būna nugrubę. Ta proga šiandien leidau sau ilgiau pabūti duše ir leisti šiltą vandenį. Nerūp man jokie vedėjos grasinimai, nes jeigu kambary būdama susirgsiu, tai nebus jėga. Dabar biskutį šilčiau, nes, kaip sakiau, buvau duše, tai iškart apsirengiau žieminę pižamą, kuri čia mane ir gelbsti. Kažkodėl jaučiu, kad kai prasidės šildymo sezonas, bus ne ką šilčiau.

Komentarų nėra: