penktadienis, spalio 1

Šiandien biškutį prisigastroliavau. Išėjau į paskaitą 11.30, o grįžau 20.30. Maždaug. O kur aš buvau. (norėjau dar parašyti 'gi' dalelytę, bet amžinai nepamenu, kaip reikia rašyti - kartu ar atskirai :x)
Kadangi šiandien Kaune atsilankė Laima iš Vln, tai važiavau pas Mildutę su Virgiu, kur ir prisiglaudė L. Supratau, kad pas Mildutę taip retai lankausi ir dėl to, kad tie laiptai yra žudantys. Aš juos vien pamačius uždusau, o dar ir užlipt reikėjo. Fuuuuu. Pas Mildutę tai labai smagu, kaip visada, ir dar labai skanią sriubą išvirė Virgis. Net ne sriubą, o barščius, pasakyčiau. SU GRYBAIS!! Man tik močiutė tokių išvirdavo :( Tai Virgis priminė močiutę. Labai labai skanu buvo.
Gaila, kad neilgai teko su jais pabūti. Negaila dėl to, kad išvažiuoti turėjau dėl Arno, kuris netikėtai atvyko į Kauną :D Nes ojojoj aš neturiu pinigų ir važiuosiu į Vilnių. Bet smagu, kad susitikom, nors ir labai trumpam :)
Po to aš vykau apsipirkti. Tai netikėtai truko ilgai. Todėl grįžau tamsoj. Bet dar apie apsipirkinėjimą. Mane papiktino du dalykai:
1) majonezas už prieinamą studentui kainą - su modifikuotu krakmolu. Tai be tokio atradau vieną vienintelį, kažkokį nematytą majonezą, kuris yra be jokių E.
2) nenormaliai brangi vištienos filė!!! Kur matyta, kad du gabalėliai kainuotų 10 litų! Sori. Tokios man nereikia. Bet paskui nuėjau į IKI, tai ten kainavo 15 - dar geriau.
Tiek tų pasipiktinimų. Vakarienei privalgiau manų košės iš naujo bliūdelio, labai skani košė, su skaniu pienu ir skania uogiene iš Arno mamos (arba močiutės).
Gyventi vienai yra faina. Galima dėti daiktus kur nori ir kada nori, ir kokius nori. Ir niekas dėl to nepyksta. Jėga jėga jėga.

3 komentarai:

MMV, VVM ir otocolobusmanul rašė...

Tai Arno mama jau močiutė???

Paulytė rašė...

:::::D ne.

ausrinezvaigzde rašė...

as irgi pasipiktinau kad brangi vistiena, bet patikek, tu gabalu man 4 valgymams uztenka :)