pirmadienis, gruodžio 13

nu, po dainą!

Aaaa, pagaliau man pervedė stipendiją!! Pirmoji stipendija mano gyvenime :D Tai galėsiu ją ramiai išleisti dovanoms (čia jau not sou fani). Nors bendrai tai fani. Laukiu, kada eisiu pirkti dovanėlių ir vaikštinėsiu po prekybos centrą su maišeliais, kaip per filmus ;D
Šiaip tai man trečiadienį pedagogikos egzas. Ir šią savaitę nelabai žinau, ką kada daryti. Pirmas kartas, kada turiu tiek reikalų, bet neturiu grafiko, ką kada darau :D Blogai blogai blogai. Papasakosiu, ką man reikia veikti.
Pirmadienis jau praėjo :D
Antradienis - paskaitos, po to - susitikimas su Urte, kuri nusives mane į KMU biblioteką, nes man reikia knygos, kad turėčiau iš ko mokytis :D Tikiuosi, kad Urtė da gyva, nes neatrašo.
Trečiadienis - 11 val. pedagogikos egzaminas. Po to reikia eiti pirkti dovanų. Ir dar su Vita žadėjom eiti į pardafkę, nes reikia nusipirkti ingredientų paragui ir dar gal tapetų. O 18 val. būti Akropolyje, Smilgevičiūtės su Skyle koncerte. Beje, po dovanų pirkimo būtų patogu nueiti iki stoties ir nusipirkti bilietą penktadieniui.
Ketvirtadienis - ryte paskaita, paskui reiktų nuvežti Gvido dovaną į graviravimo centrą, paskui į paskaitą. Tada grįžus padėti maišyti paragą, o užmaišius - lėkti į chorą. Vakare parveža Virgis, o aš, įdavusi jam daiGtus, leku pas mergų ir keisimės dovanėlėm! Bus daug maisto!
Penktadienis - labai tikiuosi, kad pasiimti Gvido dovanėlę, tada nulėkti į anglų, viską atsiskaityti, ir skubos tvarka važiuoti į stotį, o iš ten namo!
Aš labai nuoširdžiai tikiuosi, kad man pavyks viską padaryti. Metalo dieve, padėk man. Ta proga paklausykim fainos dainos.

Komentarų nėra: