pirmadienis, gruodžio 20

Tobula diena

Taigi tataigi, drįstu drąsiai pareikšti, kad šiandien buvo tobula diena. Ne dėl to, kad pirmadienis, o aš - namie. Dėl to, kad buvau mokykloj!! Savo mokykloj!!
Važiavau iš pat ankstaus ryto su mama. Pirmą pamoką nustebinau muzikos mokytoją. Nuėjau į devintokų pamoką, pas Ugnytę :) Mokytoja apsidžiaugė, be abejaus. Ahh :) O kadangi po to jai buvo pamoka su mielaisiais trečiokais, kurie dabar jau ketvirtokai, tai vėl pasilikau :D Buvo smagu nustebinti Mantelį, Vilių ir Dariuką :) Mantelis pamalonino mane prieidamas ir pasiteiraudamas, kaip sekasi, ką čia veikiu ir t.t. :) Nesakiau, kad jis panašus į Skylės gitaristą/vokalistą :D
Mhm, kur aš ėjau toliau.. A, per trečią pamoką aplankiau biologijos mokytoją. Ji greit išdėstė pamoką ketvirtokams, o po to aš juos profesiškai orientavau :D Papasakojau apie savo specialybę ir pan. :) Niekas nesusižavėjo ta mano ergoterapija.. ;D Nieko keisto. Tiesa, prieš tą pamoką sutikau ANDRIAU! ;D Kaip buvo smagu, tas tai yr draugužis ;D Gaila, kad trumpai tegalėjom pašnekėti, bet jei būtume turėję laiko, tai tikriausiai ir būtume prapliurpę visą pamoką, kaip senais gerais laikais ;D
Po to skubėjau į repeticiją ;DD Sugebu aš :D Greičiausiai dalyvausiu mokyklos jubiliejiniame koncerte :D Įdomoka ;D
Per ketvirtą pamoką nuėjau į skaityklą ir pašnekinau Snieguolę :)
Paskui savo apsilankymu nudžiuginau valgyklos tetą ;D Ir pavalgiusi turėjau eiti pas Japertienę. Bet pakeliui sutikau auklytę su istorijos mokytoja, paskui, šnektelėjusi su auklyte, sutikau vokiečių mokytoją ir mano viešnagė chemijos kabinete vos nenuėjo veltui :D Bet bet bet. Vis tiek nuėjau (pamoka vėl buvo Ugnytės klasei) ir ilgai pasipliurpėm ;D
O kai jau maniau, kad aplankiau visus, netikėtai pamačiau mok šuk, kuri per laisvas dienas, kaip visada, yra mokykloj :) Tai irgi visai smagiai paplepėjom :)
Va. Tokia tat turininga dienelė :)
Prie tvrkršč dar buvau sutikusi Igną ir Vilių, užsieniečius :D Ir nesvarbu, kad šiaip mes niekad nebendraudavom, bet šiandien pasišnekėjom :)
Dabar dar išsikepiau bananų pyragą.
TAI ARGI NETOBULA DIENA???

1 komentaras:

VVM rašė...

Jei man tokia nutiktu, tai jauciu dabar verkciau. :D