trečiadienis, vasario 9

GIMTADIENIS!!

Tikit jūs tuo ar ne, bet šiandien mano blogui sukanka KETVERI metai! Negaliu ir pati patikėti, kokia galybė jau.. Kitąmet jubiliejus, reikės būtinai kaip nors atšvęsti. Norėjau ir šiandien atšvęsti, bet nenuėjau iki parduotuvės, tad nenusipirkau pyragėlio. Nu ką padarysi. Kitąkart ;D Vis tiek labai kūl, kad jau tiek laiko čia rašau. Ir skaitydama labai ankstesnius įrašus juokiuosi iš savęs, nes buvau tokia mergaičiukė.. O dabar jau truputį užaugau :D Smagu tą kaitą matyti.
Šiandien ir kita ypatinga diena - laikiau anglų kalbos testą, nes noriu patekti į Erasmus ir išvaryti pas brolius latvius. Tai va, žinokit, iš pradžių labai bijojau. Nu kuo toliau, tuo labiau. Ne rašto dalies, o kalbėjimo (kaip visada). Bet kai jau nuėjom su grupioke ir pradėjom tą testą rašyti, tai kai išgirdom kaip toks vienas vaikinas "kalbėjo", tai abi nustojom bijoti ;D Nes jis mokėjo pasakyti savo vardą ir šiaip ne taip išlemeno, kad studijuoja food technologies. Viskas. Nu žodžiu, juokingai :D Ta proga aš ir ta mano grupiokė gavom po 10 :) Tikiuosi, teste nebūsim nusigrybavusios labai ;D Ir tada gal viskas pasiseks :) Pasimelsiu.
Buvo ir ne tokių gerų dalykų (vakar). Kaimyninis kambarys baliavojo. Tai dar niekad nebuvo kilęs toks noras ką nors nudėti :D Kažkaip kai užsileidžia muziką kiek neša kolonkės ir tai daro beveik iki pirmos, budėtoja jau nesukontroliuoja, tai sori. Šiandien vedėja pas jas kaukė ir sakė, kad ves pas direktorių. Tikiuosi, kad ir nuves, o ne kaip visada pagrasins ir nieko nebus.
Beje, ar sakiau, kaip man gerai sekasi biomechanika? Iš paskutinio kolio (jis buvo dvigubas) gavau du dešimtukus :))) Gal man reikėjo stot į biomechaniką.. :D

1 komentaras:

milda berzanskaite rašė...

Oi pagyventum pas mus..