sekmadienis, kovo 6

Ši diena mums džiaugsmui duota DU

Penktadienį buvo dar viena džiaugsmo diena :) Šis džiaugsmas vyko Girstutyje, didelėje salėje. Žmonių pilna nebuvo, bet didžioji dalis salės buvo užimta. Smagu :) Buvo atvažiavę tėveliai, Arnas ir dar kvietimą grupiokei Giedrei daviau, tai visai lynksma ;D Mokytoja buvo geros nuotaikos, arba bent jau taip apsimetė prieš kai kokius nemalonius žmones. Ir visi buvo gražūs ir pasipuošę :D
Pats pasiruošimas atrodė įspūdingai. Na, tiek daug laidų, mikrofonų, instrumentai ir t.t. Man patinka matyti tokius dalykus, kai jie nebūna nušlifuoti, parodomajame variante. Daug įdomiau yra matyti visą pasiruošimą, kaip viskas iš tikrųjų ilgai trunka ir pan.
Koncertas praėjo gerai, ta prasme, kad padainavom gerai ir buvo džiaugsmo diena. Man tik nebuvo itin didelio džiaugsmo, kai pradėjusi dainuoti pirmą dainą pamaniau, kad apsivemsiu. Jau taip supykino, kad ką žinau :x Ir visą koncertą prastovėjau bijodama, kad nenutiktų šis baisus dalykas. Pabaigoj jau įsikibau vienai panelei į ranką, nes atrodė, kad nuvirsiu. Bet kaip tikra žvaigždė atlaikiau visą koncertą su šypsena, apsimesdama, kad man viskas gerai ;)))
Gaila, kad iš mano Kauno draugų, grupiokų, nėra daug tokių, kurie domėtųsi tokiais renginiais.. Kaip man patiktų, jeigu į tokius koncertus ateitų daugiau draugų, o ne tik šeima ir viena grupiokė. Kaip iškultūrinti žmones? Tipo gospel tai ne muzika? Oi, žinokit, kad dar ir kokio gerumo! :)

Komentarų nėra: