antradienis, balandžio 12

sad but true

Šį savaitgalį buvom Vytkos gimtadieny :) Buvo smagu dėl to, kad susitikom su klasiokais kai kuriais, bet nesmagu dėl muzikos garsumo. Vakar dar ausis buvo keista, šiandien jau gal nieko.. Tikiuosi. Bet va tas tai buvo žiauru. Nu bet šiaip tai faina, tik tiek, kad jau esam susenę :D Kas bus po kokių dar penkių metų.. Net juokinga.
Ši savaitė kažkokia nefaina, kaip ir visos kitos. Gerai, kad ketvirtadienį varysiu namo. Penktadienį dar mokyklą aplankysiu :) Tiesa, šiandien man jau buvo egzaminas. Jėga, ane? Nors man net neatrodo, kad jis buvo, ir vakar neatrodė, kad turi būt. Gal dėl to, kad lietuvių. Nebuvo lengva, bet nebuvo ir sunku :) Vis tiek čia bus lengviausias (oi, buvo) egzas iš visų, kokie dar bus.. Taip kad reikia tik pasidžiaugti ir palaukti rezultatų. O taip tai vis tiek man viskas liūdna, nes visokių darbų krūvos ir nemoku susiplanuoti laiko. Va, kame yra problema. Manyje. Ir dar kur nors :D
Ar jūs irgi taip baisiai norit atostogų? Ir ar jums taip, kaip man, Velykų atostogų nebus? Jeigu bus, tai liūdna.

2 komentarai:

∃x rašė...

man jau šiandien prasidėjo velykų atostogos. nu šiaip tai bus kitą savaitę, bet va man gavosi anksčiau...:(

ausrinezvgzde rašė...

Ai, visada norejau, bet pamirsdavau pasakyt, kad blogo fonas lb grazus :)